news08.net/ads.txt

Promensil – ‘פרמה גורי’ מקבוצת ‘כמיפל’ השיקה את סדרת פרומנסיל לנשים מעל גיל 45+

כמעט כל אחת העומדת בפתחו של גיל המעבר חשה את גלי החום הבאים והולכים שוב ושוב, רודפים אחריה לכל מקום ביום ובלילה, אפילו אחרי מקלחת צוננת או עם מזגן שפועל בעוצמה רבה. מדובר באחת מתופעות גיל המעבר הנפוצות המשותפות לנשים רבות לקראת גיל הבלות. הגלים מתבטאים בתחושת חום פתאומי מלווה בהתלהטות, פנים סמוקות והזעה מוגברת. אתן לא חייבות להשלים עם התופעה ורק לחכות שהזמן יעשה את שלו. כדאי לנצל את הזמן כדי להקל על התופעה ולאפשר איכות חיים טובה יותר.

חברת פרמה גורי מקבוצת כמיפל, מציעה את סדרת פרומנסיל לנשים בגילאי 45+ הכוללת כמוסות פרומנסיל מרוכזות במיוחד – עם 80 מ”ג איזופלבונים (אסטרוגנים צמחיים) מתמצית פרחי תלתן אדום (Red Clover) לגיל המעבר, לנשים בשלבים ראשונים ובמהלך גיל המעבר. כמו גם ספריי תומך לקירור שנועד לספק הקלה מהירה מגלי חום והזעת לילה. שני המוצרים מבוססים על תלתן אדום – צמח רב שנתי ממשפחת הפרפרניים הפורח בין יולי לספטמבר ושימש אלפי שנים כצמח מרפא אנטי דלקתי, משתן, מונע עוויתות, מכייח ומטפל בבעיות עור. בתלתן האדום רמות גבוהות של פיטואסטרוגנים ואיזופלבונים ועליו ופרחיו מועשרים במגנזיום, סידן, נחושת, ברזל, זרחן, ויטמין A, B, C ולכן נודעת לו חשיבות רבה כרכיב מאזן/מזין למערכת ההורמונלית הנשית.

היתרון
 נוכחות איזופלבונים המכונים גם פיטואסטרוגנים, שפירושם “אסטרוגנים צמחיים” הדומים בהשפּעתם להורמון האסטרוגן הטבעי. בתלתן האדום מוצעים 4 סוגי איזופלבונים (לעומת סויה שבה רק 2 איזופלובנים) – הנקשרים לרצפטורים אסטרוגנים.

 היתרון באיזופלובנים שמקורם בתלתן האדום הוא שהם אינם מחוברים למולקולת סוכר הזקוקות לפירוק במעיים (בשונה באיזופלבונים המופקים מסויה) – ומאפשר ספיגה קלה.

 פרומנסיל נחקר במחקר קליני ומדעי שפורסם בעיתון רפואי ונמצא יעיל בהקלה על תופעות גלי החום בגיל המעבר*

התרסיס מספק אפקט קירור מקומי של פני העור והרקמה הבסיסית באמצעות אידוי. גליצרין – המסייע בהגנה על העור על ידי שמירה על לחות העור והרגשה “חלקה”. מנטול – תרכובת אורגנית עם ניחוח מנטה, המעניקה תחושת קירור מרגיעה וממריצה ושמן נענע – משמש כשמן ארומתרפי, הידוע בספרות המדעית כמסייע בהקלה על עצבנות ותורם לתחושת הקלה. אופן שימוש בתרסיס: בזמן גלי החום והזעת יתר, יש להתיז את התרסיס על אזור הצוואר והחזה. יש לאפשר לחומר להתנדף ולקרר. לתוצאות טובות, יש להשאיר את אזור ההתזה חשוף ולחזור על פעולת ההתזה לפי הצורך (לא להתיז לפה או על העיניים).

טבליה 1 ביום, כשר בד”צ. פרומנסיל ספריי – 75 ₪  פרומנסיל טבליות 150 ₪ (30 טבליות אחת ליום מספיק לחודש ימים) להשיג בסופר פארם בבתי המרקחת ובתי הטבע.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן