תוכנית "ניצו"ץ" מזמינה את צעירי אור יהודה לסדנת הכנה מקיפה לקראת הגיוס לצה"ל. הסדנה תתקיים ביחידת נוער וצעירים בשד' אליהו סעדון 122, ותכלול ארבעה מפגשים שיתקיימו בימי שני, בין השעות 18:00 ל-20:00.
הסדנה, הנערכת בשיתוף אגף שח"ק ותוכנית "ניצו"ץ" ומרכז הצעירים העירוני, נועדה להעניק למלש"בים (מועמדים לשירות ביטחון) כלים חשובים לקראת השירות הצבאי. המפגשים יכללו:
- הכנה מנטלית לצה"ל: סיוע בהתמודדות עם האתגרים הנפשיים והרגשיים של הגיוס והשירות.
- מיצוי זכויות: מידע חשוב על זכויות המלש"בים והחיילים.
- סיוע כלכלי לקראת גיוס: ייעוץ והכוונה בנוגע להיבטים הכלכליים הקשורים לגיוס.
תאריכי המפגשים: 21.7.25, 28.7.25, 4.8.25, 11.8.25.
משתתפים שיגיעו לכל ארבעת המפגשים יהיו זכאים לקבלת ערכת גיוס מתנת תוכנית "ניצו"ץ".
צוות "ניצו"ץ" מצפה לראות את המועמדים לגיוס ולהעניק להם את כל התמיכה הדרושה. לפרטים נוספים ניתן לפנות למהרטו ווסה, רכז התוכנית, בטלפון 073-3388541, או ללינס רפאל, מלווה מלש"בים, בטלפון 073-3388587.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










