אישה מנתיב העשרה, אם חד הורית לילדה בת 5, ילדה בליל חמישי בן זכר בשעה טובה בבית החולים "אסותא" באשדוד, אולם משום שביתה נשרף כליל – אין לה לאן לשוב ואין לה את המוצרים הבסיסיים עבור הילד.
מחר (ראשון) היא אמורה להשתחרר מבית החולים והיא מחפשת דירה עם ממ"ד לגור בה (ללא עלות/עלות מזערית) עד יחלוף זעם באזור יבנה, רחובות, גן יבנה, אשדוד, אשקלון והסביבה.
כמו כן, באם יש למי מהקוראים אפשרות לגייס עבורה מוצרים לתינוק שזה עתה נולד – תבוא עליו הברכה: התינוק אוכל סימילאק.
יש צורך בביגוד ראשוני (מידה 0-3), טיטולים, מגבונים לחים- היפואלרגיים, תמ"ל, בקבוקים, מוצצים, עגלה, שמיכות, חיתולי טטרה, שמפו, משחת החתלה, קיסמי אזניים, מסרק/מברשת לשיער, מברשת לניקוי בקבוקים וסבון מותאם.
-המקרה נבדק על ידי חדשות 08
■ לקבוצת ווטסאפ מלחמה בישראל >> לחצו כאן
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של חדשות אפס שמונה וצרפו חברים | כאן תמצאו את הקבוצות הכי שוות!
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








