שריפה פרצה הבוקר (שבת) בדירה בקומה הראשונה בבניין מגורים בן ארבע קומות ברחוב העלייה בבאר שבע. לוחמי האש מתחנת באר שבע הוזעקו למקום ופעלו לכיבוי הלהבות, במקביל לפעולות חילוץ של דיירים מהמבנה.
במהלך האירוע חילצו הצוותים 12 דיירים מהקומות העליונות, בהם שלושה ילדים, וכן כלב. כלל המחולצים הועברו לבדיקה וטיפול של גורמי הרפואה בזירה.
מכבאות והצלה נמסר כי הדירה שבה פרצה השריפה נשרפה כליל. חוקר שריפות מטעם כבאות והצלה לישראל נמצא במקום ובודק את נסיבות פרוץ האש.
◼️ חדשות באר שבע והנגב בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








