בהלה בעיר רמלה התרחשה הערב (רביעי). תושבים סיפרו לחדשות 08 כי נדרשו להיכנס לבתים ולנעול אחריהם את הדלת.
בכיר במשטרה הודיע כי נכון לשעה 19:25 יש רכב חשוד במחוז מרכז. אני מבקש מכולם להישאר בבתים ולא להסתובב ברחובות. תנעלו את הדלתות ותישארו בבתים למען הביטחון של כולם.
עשר דקות אחר כך עדכן מפקד תחנת משטרת רמלה כי ההתראה החשודה בוטלה.
גולשת בחדשות 08 סיפרה: "מה קרה ברמלה? אמרו לא לצאת מהבית, עבר אוטו עם מגאפון וצעק להישאר בבתים".
ממשטרת ישראל נמסר: "בהמשך לפרסומים שונים בדבר הנחיית המשטרה לתושבי המרכז להסתגר בבתים, נבהיר כי מדובר בפרסום שגוי".
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









