צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע רפואי לגברת כבת 50 שסבלה מתסמיני מכת חום ברחוב רוטשילד בבת ים.
שמואל מלכה ראש סניף איחוד הצלה בבת ים והחובש ניר דורפמן מסרו: "הענקנו לה סיוע רפואי ראשוני בזירה ולאחר מכן היא פונתה לבית החולים וולפסון עם תסמיני מכת חום".
עקב מזג האוויר החם והשרבי בתקופה זו ממליצים באיחוד הצלה להרבות בשתייה, ולשהות ככל האפשר במקומות מוצלים או ממוזגים, בכדי למנוע מקרי עלפונות ואיבוד נוזלים.
◼️ הצטרפו לחדשות חולון בת ים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








