החל מעוד שבוע יד בנימין עוברת לחניה בכחול לבן תושבים יקרים, שדרגנו את מערך החניה ביד בנימין והחל מה 1.12 יהפכו חלק מאזורי החניה ביד בנימין לכחול לבן. המטרה שלנו לצמצם את עומס וכמות הרכבים מחוץ למועצה החונים ביד בנימין. תושבי המועצה יהנו מחניה חינם באזורים הללו בתנאי שיהיה להם תו חניה מודבק על הרכב לכן על כל תושב להגיש עוד היום בקשה לתו חניה. במרכז המסחרי ביד בנימין תהיה לכולם הטבת שעתיים ראשונות (מצטבר) חינם (בהפעלת פנגו/סלופארק). להגשת בקשה לתו חניה יש להיכנס לקישור (נמצא גם באתר המועצה בכפתור פיקוח וחניה בדף הבית) ולפעול על פי ההנחיות. תווי החניה יחולקו בספריות היישובים.

זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








