news08.net/ads.txt

הצפות ברחבי נס ציונה | ניידות ואמבולנסים הוזעקו לרחוב העצמאות, הצפות בבנייני מגורים

המערכת החורפית וכמויות הגשם הגדולות גרמו לנזקים כבדים במוקדים רבים בארץ. אמנם נראה כי בנס ציונה מדובר בתופעה שחוזרת על עצמה שנה אחר שנה – התושבים מאסו מהמצב הקיים לאחר שבסופ”ש בשעה 02:14 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על משפחה שנמצאת בבית שהוצף ברחוב העצמאות בנס ציונה, בני המשפחה חולצו ולא נזקקו לטיפול. מספר שעות לאחר מכן בשעה 05:59 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על הצפה משמעותית בבנייני מגורים, ברח’ העצמאות 9 \8 \13 בנס ציונה. כמו כן דווח על רכבים שהוצפו. למקום הוזנקו אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של מד”א, שחברו לכוחות הכיבוי שפעלו במקום.

כאמור, בעקבות הגשם השוטף חולצו מהבניינים 22 דיירים (שלא נזקקו לטיפול רפואי) מתוכם קשישים, מרבית הדיירים פונו בסיוע צוותי מד”א לבתים של בני משפחה, המתגוררים באזור. צוות ניידת טיפול נמרץ של מד'”א ממשיך לאבטח רפואית את צוותי הכבוי הפועלים במקום לשאיבת המים. כאמור הארוע עד כה, ללא נפגעים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן