news08.net/ads.txt

חולה חמישי באבעבועות הקוף בישראל!!

משרד הבריאות מעדכן כי לבי״ח איכילוב הגיע גבר כבן  30 עם תסמינים המחשידים לאבעבועות קוף לאחר שחזר מטיול בחו״ל. החשד אומת לאחר בדיקה במכון הביולוגי. בישראל עד כה אובחנו 5 מטופלים עם אבעבועות הקוף ומטופל 1 נוסף נמצא בהליך בירור.

אבעבועות קוף הינה מחלה ויראלית שמתבטאת לרוב בחום, פריחה שלפוחיתית והגדלה של בלוטות לימפה.  משרד הבריאות עוקב אחר המידע בעולם ונמצא בקשר עם רשויות הבריאות במדינות השונות. משרד הבריאות קורא למי שפיתח חום ופריחה שלפוחיתית וחזר מחו”ל או היה במגע הדוק עם אדם שיש חשש שהוא חולה באבעבועות קוף לפנות לרופא/ה המטפל/ת.

  • ברחבי העולם אובחנו יותר מ-1,300 מקרים של חולים באבעבועות הקוף במספר רב של מדינות. בשלב הזה, ריבוי המקרים שאובחנו הינם בקרב גברים המקיימים יחסי מין עם גברים, אך חשוב לציין כי גורם הסיכון להדבקה הוא מגע קרוב והדוק מכל סוג שהוא, ולא נטייה מינית.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן