news08.net/ads.txt

כוחות משטרה הוזעקו למתחם החיסונים לאחר שאחד המתחסנים תקף שתי נשות צוות; למרות זאת: החיסונים ממשיכים – עד חצות

אירוע לא שגרתי התרחש הערב (חמישי) במתחם החיסונים המיוחד של עיריית רחובות כאשר צעיר כבן 30 שהגיע להיכל הספורט “אוסי וזוהר” שם מתקיימים החיסונים תקף שתי נשות צוות.

על פי עדי ראייה לאחר שאחות הזינה את פרטיו לצורך החיסון הצעיר קם ורצה לעזוב את המתחם. האחות נטלה את מכשיר הנייד שברשותו וביקשה שיחתום על טופס ויתור – אולם בתגובה השיב באלימות פיזית כלפיה וכלפי אשת צוות נוספת. המאבטחים ששהו במתחם עיכבו את הצעיר והנושא נבדק. מהמכות שספגה נפצעה האחות באורח קל והובהלה לבית החולים קפלן עם חשד לפגיעה בעמוד השדרה.

מעירית רחובות אישרו כי אכן התרחש אירוע בלתי רגיל. “אחד המתחסנים תקף שתי נשות צוות. העובדות לא ברורות הוא נלקח לחקירת משטרה ואחת מהן פונתה עי מד”א. אחרי עבודה מאומצת של זוהר בלום ממונה הקורונה העירוני ואגף ביטחון במקום והשיטור העירוני – ממשיכים לחסן כרגיל”. עירית רחובות מזמינה את הציבור שיכול להתחסן ועדיין לא עשה זאת, להגיע לקבל את החיסון ה-1, ה-2 או מנת הבוסטר ה-3.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן