עם תחילת מבצע "עם כלביא", עסקים רבים במרכז תל אביב נפגעו כתוצאה מנפילת פריטי אמל"ח. שוטרי תחנת לב ת"א במרחב ירקון פעלו במתכונת מוגברת לאיתור חשודים שניסו לנצל את מצב החירום – ובמהלך הפעילות עצרו חשוד בן 26 תושב בת ים, שלוש פעמים, בחשד לפריצה לעסקים שניזוקו. בפעמיים הראשונות שוחרר החשוד על ידי בית המשפט, אך לאחר מעצרו השלישי הוא נכלא ומעצרו הוארך.

הבוקר, בתום חקירה של חוקרי תחנת לב ת"א, הגישה יחידת התביעות של מחוז תל אביב כתב אישום חמור נגד החשוד, לצד בקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים.
בין היתר על פי כתב האישום, בתאריך 15.6.25 החשוד פרץ למשרד סמוך לזירת נפילת פריט אמל"ח, ממנו גנב שני מחשבים ניידים וחפץ נוסף – כולם נתפסו ברשותו.
עוד עולה מכתב האישום כי ב-22.6.25 החשוד ניצל דלת זמנית שהותקנה לאחר פגיעה בעסק, פרץ דרכה וגנב ציוד רב, לרבות שלושה טאבלטים, מברגה ובקבוק יין.
◼️ הצטרפו לחדשות חולון בת ים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








