news08.net/ads.txt

מסעדה חדשה וכשרה במודיעין: conmigo של שף עידו אלקיים

CONMIGO – מסעדה ומקום לאירועים פרטיים עד 40 סועדים, וארוחות שף מיוחדות בהתמקדות בשיטות בישול שונות של בשרים מבית היוצר של שף עידו אלקיים

שף עידו אלקיים, בעל ניסיון עשיר של 17 שנים במסעדות מוכרות ובולטות דוגמת ״מסה״, ו״לה גוטה״ ו״טורו״ בירושלים, פתח במודיעין את CONMIGO, מסעדת אירועים המפגישה בין כל קצוות המטבח המודרני לשם יצירת חוויה מושלמת. המסעדה מתמחה בכל הסוגי הבשר, ובמנות תמצאו טכניקות בישול מיוחדות כמו סווויד, עישון ונגיעות של אוכל מולקולרי. כמו כן, בתפריט ישנן מנות דגים ומנות צמחוניות.

בתפריט הראשונות: טרטר שייטל – חרדל דיג’ון על טוסטונים וקורנישון, טאטקי סינטה- פרוסות סינטה ואיולי שום ודבש, ברולה כבד אווז – אגוזי לוז מסוכרים ורוטב פירות יער, קרפצ‘ו טונה אדומה – בצל סגול פילה תפוז חרוך ואיולי בזליקום.

בפסטות/ריזוטו: ניוקי שייטל, ציר בקר, שרי זוקיני, בזליקום וגרידת לימון, טורטליני ראגו בציר בקר ואפונה, פסטת טורצ’יו אלפרדו וכמהין, ריזוטו אפונה וריזוטו זעפרן..

בדגים: פילה לברק, פילה סלמון ופילה מוסר, סוגי תוספות לבחירה: תפו”א מדורה שהתבשל במעשנה, ירקות ירוקים מוקפצים במלח אטלנטי ונגיעות לימון, קרם תפו”א וכמהין, פירה בטטה, מרווה ואגוז מוסקט וירקות צרובים בתנור.

בעיקריות: פרוסות פיקנייה מעושנת וצ‘ימיצו’רי, תבשיל אסאדו בוואקום עם דבש ורימונים ואסאדו ברביקיו מעושן בעצי תפוח ורוסטביף סינטה שבושלה בוואקום ובקינוחים: קראק פאי, רד ולווט ושבבי מרנג, פבלובה-קרם פיסטוק ורוטב פירות יער.

שף עידו אלקיים: “בספרדית משמעות המילה conmigo היא איתי. קראתי כך למקום כדי שכל מי שיגיע ויתארח כאן, ירגיש אותי ויבין מיד שאני איתו לאורך כל הבילוי שלו במקום. אני אארח אותו ותמיד אהיה במקום, אתן את השירות והאוכל שאני יודע לתת ואני סמוך ובטוח כי השירות האישי והמיוחד יורגש בכל ביס”.

כתובת: שדרות הרכס 13, מודיעין. ללקוחות חניון גדול בצמוד למקום
לעורכים אירוע – מקרן ענק ומערכת סאונד חדישה ומתקדמת
כשר בהשגחת הרבנות שעות פעילות: 12:00-23:00 (לעקוב אחרי שינויים)
ישיבה במקום בהזמנות בלבד: 052-8081522 | 08-6319991

צילום: ריגושים | פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן