עיריית גבעתיים ממשיכה בעיבוי מערך המיגון במרחב הציבורי. ראש העיר, רן קוניק, עדכן על הצבתן של ארבע מיגוניות חדשות בנקודות אסטרטגיות בעיר, זאת כחלק מהמאמץ המתמשך לספק מענה ביטחוני לתושבים ולשוהים במרכזים קהילתיים ורפואיים.
על פי תוכנית הפריסה, מיגונית אחת הוצבה במיקום מרכזי בחניון העירייה ברחוב שנקין 6. שלוש המיגוניות הנוספות הוצבו בדרום העיר, באזור סמטת נעמ"ת. הצבת המיגוניות בדרום העיר נועדה לתת מענה מיגוני מיידי למספר מוקדים חיוניים הסמוכים זה לזה: סניף קופת החולים, מגרש הכדורגל המקומי, והמרכז החדש לאוכלוסייה עם צרכים מיוחדים הצפוי להיפתח במבנה ששימש בעבר כמעון נעמ"ת.

הצבת המיגוניות במתחם המרכז לצרכים מיוחדים נחשבת לצעד משמעותי, שכן היא מאפשרת רצף פעילות ובטחון לאוכלוסייה שזקוקה לנגישות מרבית למרחבים מוגנים בעת הצורך.
ראש העיר, רן קוניק, שיתף את התושבים במהלך וכתב בעמודו הרשמי: "ארבע מיגוניות חדשות נוספו היום בעיר… שלא נזדקק ושיעמדו ריקים לעד". בעירייה מדגישים כי בחירת המיקומים נעשתה לאחר מיפוי צרכים קפדני, במטרה לצמצם פערי מיגון באזורים הומי אדם ובסמוך למוסדות ציבור שבהם אין מרחב מוגן תקני זמין בטווח זמן ההתרעה.
◼️ חדשות גבעתיים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.







