מבזקים
יבנה מנסה להעיר את הלילה: עסקים יוכלו לפעול עד 02:00 האליפות תוכרע בדימונה: מכבי דימונה חוזרת למשחק בית מכריע בית שמש: פעוטה בת 3 ננעלה ברכב וחולצה בשלום בקניון ביג “זה כבר לא מחבל בודד”: ראש מועצת קדומים מזהיר מתרחיש ביטחוני חדש ביהודה ושומרון תאונה מבצעית בעזה: ראאד אבו אלקיעאן מהנגב נהרג במהלך עבודות הנדסיות של משרד הביטחון חשד לרצח ברמלה: צעירה כבת 19 נורתה למוות בשכונת ג׳ואריש ליד אשקלון: אתר ההנצחה של גבעתי נפתח מחדש עם קיר זיכרון חדש לחללי החטיבה יותר משנתיים אחרי: הטרגדיה של עובד חברת החשמל שנהרג בשוגג ליד אשקלון חוזרת לכותרות עיריית רחובות הגישה תלונה במשטרה נגד ועד העובדים, בית המשפט ביטל את ההגבלות: "זו הפגנה לגיטימית" שיבושי תנועה נרחבים בעקבות שיירת מחאה חרדית: עשרות רכבים בדרך לכלא 10 גבר נפצע באירוע ירי בתל אביב דרמה בערד: קטטה סמוך למתחם מגורים – כוחות משטרה ומג״ב הוזעקו לזירה אסנת הרוש, תושבת גן יבנה, מונתה למנהלת בית הספר היסודי 'ביאליק' ביבנה בשורה למשפחות באשקלון: מעון יום שיקומי חדש לפעוטות עם מוגבלויות יוקם בעיר היין אזרחים ותיקים בגן יבנה נכנסים לעולם ה־AI והדיגיטל גלישה, חוסן והתמודדות עם מציאות מורכבת: אופקים משיקה תוכנית ייחודית לנוער סדנה חווייתית חדשה בגן יבנה תשלב צבע, תנועה וטרנספורמציה ״חותם שממשיך ללוות את העיר״: ראש העין חנכה משעול על שם הרב משולם אריה וחַש זצ"ל מאות ילדים, רובוטים ותחרות טטריס ראשונה: אירוע השיא של “קריית-בוט” בקריית גת 300 מצטיינים, רף גבוה במיוחד ויוזמה חדשה לעסקים: אופקים חוגגת את דור המצוינות

עברייני הסלולר בכבישים נחשפים – כמה דוחות חילקו אצלכם בישוב?

162,235 דוחות נרשמו על ידי שוטרי משטרת ישראל לנהגים בשנת 2022 בגין שימוש בטלפון הסלולארי בזמן נהיגה, מתוכם 9,476 דוחות חולקו בשטח העירוני – כך עולה מנתוני משטרת ישראל שהגיעו לידי עמותת אור ירוק

162,235 דוחות נרשמו על ידי שוטרי משטרת ישראל לנהגים בשנת 2022 בגין שימוש בטלפון הסלולארי בזמן נהיגה, מתוכם 9,476 דוחות חולקו בשטח העירוני

– כך עולה מנתוני משטרת ישראל שהגיעו לידי עמותת אור ירוק.

מספר הדוחות בגין שימוש בטלפון הסלולארי בשנת 2022 הוא הנמוך ביותר בשלוש השנים האחרונות. 491,549 דוחות נרשמו בשלוש השנים האחרונות בגין שימוש בטלפון הסלולארי בזמן נהיגה, בעלות כוללת של כחצי מיליארד שקלים.

9,476 דו"חות נרשמו לנהגים בירושלים בגין שימוש בטלפון הסלולארי בזמן נהיגה בשנת 2022 – העיר המובילה במספר הדו"חות. תל אביב-יפו ניצבת במקום השני עם 6,301 דוחות.

ראשון לציון נמצאת במקום השלישי במספר הדו"חות עם 3,926 דו"חות. רחובות (1,451 דוחות) ורעננה (1,412 דוחות) סוגרות את חמש הערים ה"מובילות" במספר הדו"חות בגין שימוש בטלפון הסלולארי בשנת 2022.

עוד עולה מן הדו"ח:

במקום השישי: אילת עם 1,343 דוחות.

ביבנה (כ-57 אלף תושבים) נרשמו יותר דוחות מאשר בבאר שבע (כ-215 אלף תושבים) – 1,156 לעומת 730.

בגדרה (כ-32 אלף תושבים) נרשמו יותר דוחות מאשר באשדוד (כ-230 אלף תושבים) – 550 לעומת 542.

רמלה-1160 דוחות, יבנה-156 דוחות, נס ציונה-734 דוחות, לוד-716 דוחות, מודיעין מכבים רעות-403 דוחות, קרית גת-269 דוחות, גן יבנה-124 דוחות, דימונה-114 דוחות, באר יעקב-106 דוחות, נתיבות-92 דוחות, קרית מלאכי-80 דוחות, אופקים-79 דוחות, קרית עקרון-77 דוחות, מזכרת בתיה-55 דוחות.

אגב, עלותו של דו"ח בגין שימוש בטלפון הסלולארי היא 1,000 שקלים ולכן מדובר בהכנסה של מעל 160 מיליון שקלים לקופת המדינה.

10 בבוקר – שעת שיא בדוחות | בחלוקת הדוחות לפי שעות היממה עולה כי בשעה 10 בבוקר נרשמו הכי הרבה דוחות במהלך שעות היום. בין השעות 08:00-11:00 נרשמת עליה במספר הדוחות לנהגים ולנהגות שעושים שימש בטלפון הסלולארי בזמן נהיגה. כאשר עומסי התנועה של הבקרים יורדים מספר הדוחות יורד גם הוא וחוזר לעלות לקראת שעות אחר הצהריים, 14:00-16:00.

רוב הדוחות – בכבישים בינעירוניים | מעל 100 אלף דוחות נרשמו לנהגים בשל שימוש בטלפון הסלולארי בכבישים בינעירוניים, כבישים בהם מהירות הנסיעה גבוהה יותר מאשר בעיר. בשנת 2022 נרשמה ירידה של כ-4,000 דוחות לנהגים בכבישים בינעירוניים לעומת שנת 2021 (ירידה של כ-4%).

קבוצת ערים
קטגוריות

זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.

צילום: אור ירוק

דילוג לתוכן