news08.net/ads.txt

עוזי הכוהן קולע בול!! | התחזית האסטרולוגית השבועית

מידי שבוע אתם מחכים לרגע הזה: תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט של עוזי הכוהן. הנה התחזית לשבוע שבין ה-18/11/22 ועד ה-24/11/22.

מזל טלה:

המהות של השבוע הקרוב היא מהות חומרית שעוסקת בעבודה, בקרירה ותכנון תעסוקתי לעתיד. באופן כללי: רבים מבני מזל טלה נמצאים בצומת דרכים כזו או אחרת. בשבוע זה עולה הצורך לגבש דעה ולקבל החלטות שיניעו את גלגלי העשייה והשינוי שאליו אתם מייחלים בכיוון הנכון. לכן חשוב ביותר להתייעץ ולחשוב היטב לפני שמקבלים החלטה על שינוי כיוון. לאלו מכם שמחפשים עבודה מראים הקלפים על כך שבקרוב מאוד מגיעה הזדמנות טובה לחזור למעגל העשייה. נצלו את האופציות הניתנות לכם בתבונה. כספים: חשש מסוים לגבי היכולות הכספיות שלכם צף ועולה, התחברות לאמונה שהכול יהיה בסדר תסייע בידכם להתגבר על כול מכשול. בבית: לבטים הקשורים בשינוי של התא המשפחתי מעסקים את מחשבותיכם אצל חלקכם לבטים אלו נוצרים מתוך רצון להרחיב את המשפחה כמו למשל כניסה להריון ואצל חלקכם השינוי הוא הפוך ומלמד על רצון להשתחרר מתוך התא המשפחתי כמו למשל עזיבה או פרידה. גם כאן מומלץ בחום לקבל הכוונה מגורם חיצוני. זוגיות: דבר מה מציק לכם ומעיב על הזוגיות בה אתם מצויים אך רבים מכם אינם מוצאים את העוז והאומץ לומר לבן הזוג במפורש את אשר על ליבם ואתם מסתפקים בהבעת סימנים בתקווה שבן הזוג יבין לבדו את רצונכם. עליכם לזכור שאף אחד מאתנו לא קורא מחשבות, לכן – טוב לומר בבירור למה בעצם אתם מצפים. גישה זו תאפשר לכם להימנע מרגשות כאב ותסכול מיותרים. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: התודעה היהודית אומרת שכאשר אתה עושה מעשה טוב, היחידים שצריכים לדעת עליו הם אתה והאלוקים. עשה חסד בצורה אנונימית. אל תדאג. הקב”ה ימצא דרך לתגמל אותך על מעשיך.

מזל שור:

בלבול רגשי מעמיד אתכם במקום לא נוח מבחינה נפשית ויוצר חוסר סדר שלא נותן מנוח. הקלף השבועי מלמד שעליכם לקבל הכרעה לגבי נושא שמעסיק אתכם. המשך ההתלבטות יגרום לכך שדברים שאמורים להגיע יתעכבו והדבר עשוי לפגום בביטחונכם העצמי. לכן הגיע העת לנהוג בהיגיון, “לחתוך” דברים ולקבל החלטות שיאפשרו לכם להמשיך ולהתקדם. מערכות יחסים שהתערערו לאחרונה גרמו לכם לעשיית חשבון נפש שבסופו התברר שאולי מיהרתם להסיק מסקנות. כעת עם חלוף הזמן אתם חשים שאולי לא מיציתם את כל האפשרויות הקיימות על מנת לפתור את הבעיות ברוח טובה יותר. אלו מכם שלא יתביישו להודות בטעותם יקבלו הזדמנות נוספת לתיקון. עבודה: נסיבות חיצוניות גורמות לכך שלאחרונה אינכם משקיעים את מלוא האנרגיה הדרושה לביצוע המטלות שניצבות בפניכם. התוצאות אותן השגתם, תואמות את יחס השקעתכם בנושא. על מנת להביא לשיפור בעבודה, יהיה עליכם להתעשת ולהתחבר שוב אל המוטיבציה שמאפיינת את האריות. זוגיות: לאחרונה אתם מוצאים את עצמכם מתמקדים בדברים השליליים המצויים בזוגיות שלכם והדבר גורם לכך שאתם מאוכזבים מציפיות שלא התממשו. הקלפים מצבעים על כך ששיחה עניינית עם בן הזוג והתאמת ציפיות משותפת, תאפשר לכם להפיג בלבול רגשי וחוסר ודאות ובכך, תוכלו להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם. בריאות: עייפות נפשית וחוסר סיפוק רגשי פוגמים בכוחה של מערכת החיסון שלכם לספק לכם את הגנה הראויה. השלב הראשון בדרך להיחלץ ממצב זה, הוא להשיב לעצמכם על השאלה הבאה: מה בעצם גורם לי להרגיש לא מספיק מסופק? תיקון השבועי: לזרום מבחינה רגשית ולהתחבר אל החלקים הרגשיים שלכם. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לכעוס או לא לכעוס, זו החלטה. הכעס לא קורה לנו. אנו מחליטים לכעוס ואנחנו יכולים להחליט גם שלא. הכל תלוי בנו.

מזל תאומים:

הקלף השבועי מלמד על שבוע בעל רגשות מעורבים מחד גיסא חשש ודאגה מפני העתיד לבוא מאידך גיסא תקווה לעתיד טוב יותר. באופן כללי: משהו נגמר וצריך להתחיל מחדש. רבים מהגדיים זקוקים למילוי ולחידוש אנרגיות. מעגלים ישנים שבחרתם לסגור, פותחים בפניכם מעגלים חדשים וטובים. ההבנה ששחרור של הישן מפנה מקום לדברים חדשים, היא המפתח לתחזוקה נכונה של הגוף והנפש. המאפיין של התקופה הקרובה, הוא סיומו של פרק כזה או אחר בחייכם ותחילתו של פרק חדש. אצל חלקכם מדובר בסיומה של תקופה מיגעת/כואבת ותחילתה של תקופה חדשה וטובה יותר. אצל חלקכם מדובר בסיומם של מערכות יחסים (זוגיות, עבודה) שתם זמנם וכעת נפתחת דרך חדשה. בכל מקרה ויהיה אשר יהיה, התהליך מביאי בעקבותיו תחושה של סוף עידן ותחילתו של עידן אחר. בעבודה: מתחים במקום העבודה, יוצרים אווירה שקצת מקשה עליכם להתנהל והדבר יוצר בליבכם חוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להתחבר לחשיבה אחרת שבבסיסה נמצאים סובלנות וסבלנות. שינוי בגישה יאפשר לכם לסיים את השבוע מבלי לריב ולפגוע באף עמית לעבודה. תוכניות ללימודים ולהעשרה כזו או אחרת עולות על הפרק וכדי לשקול זאת בחיוב. זוגיות: לנשואים: בן הזוג שלכם כבר לא מעניין אתכם כבעבר והפערים הרגשיים גדלים והלוכים. אצל חלקכם ניתן לראות שמחשבות חומריות וכלכליות גורמות לכם להתרחקות מבן הזוג. למעשה, ניתן לומר שרמת החשק שלכם השבוע טמונה בארנקכם. היו חכמים ואל תתנו לחולשה כלכלית למנוע מכם להיטען באנרגיות חיוביות שיש לזוגיות להציע לכם. לזוגות שבניכם שנמצאים בתהליכי פרידה וסיום של קשר, זהו שבוע טוב ללבן סוגיות שעד עתה מנעו מכם את השחרור שאליו אתם מייחלים. הימנעות מעקשנות מיותרת ונכונות לוויתורים יסיעו בידכם לקצר הליכים. לרווקים: תקופת הרווקות המייגעת יכולה להסתיים ממש בקרוב. כל שעליכם לעשות הוא לנצל בתבונה הזדמנות שמגיע ממש מעבר לפינה. התיקון השבועי: להשלים פעולות ומשימות עד הסוף. זכרו! המתחיל במצווה אומרים לו גמור. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ככל שהכאב או הקושי אותו אנו חווים בדרכנו לעבר מטרה מסוימת גדול יותר, כך תגדל ההנאה מההצלחה שבהשגתה. במלים אחרות: כגודל הקושי, כך גודל השכר.

מזל סרטן:

שבוע חיובי בפתח. זהו זמן טוב להפוך את תוכניות שלכם למציאות חייה ונושמת. בני מזל סרטן ניצבים השבוע בפני אפשרויות חיוביות והזדמנויות חדשות לעשייה מבורכת למען עצמם. חשוב לזכור שגם אם הזדמנויות אלו מגיעות מהצד “הקשה” של החיים, טמון בהם הזרע לשינוי חיובי ולעשייה שיכולה לפתור בעיות שמציקות לכם בעיקר מבינה מקצועית/כלכלית. באופן כללי: כדי למצות את הפוטנציאל החיובי שגלום בשבוע זה יהיה עליכם להבין שני דברים עיקריים: האחד – לכל אדם יש בעיות והמפתח לפתרונן מצוי רק בידיו של מי שמודע לבעיות שלו. בנוסף עליכם להבין שהדרך היחידה למנוע מהבעיות שלכם לשוב ולתקוף אתכם שוב היא ללמוד להכיר את ההבדל בין “לקבל החלטות” לבין “להיסחף” לאן שהחיים מובילים אתכם. בנוסף חשוב לדעת שהזדמנות זו ניתנת לכם משמים ובמידה ותבחרו לקחתה תזכו לפריצת דרך חיובית ומשמעותית בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי. בעבודה: פרויקט חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק והכיוון נראה חיובי ביותר. אלו מכם שינצלו בתבונה את המצב החדש שנוצר יזכו גם לקטוף את פירות ההצלחה. לאלו מכם שמחפשים עבודה, צפויה הזדמנות טובה לחזור למעגל העשייה. כל שעליכם לעשות הוא להתחבר ליוזמה, לתכנון, להתלהבות, אמונה ולמרץ. זוגיות: השבוע יש באפשרותכם לקדם ולהעניק לזוגיות בה אתם מצויים משמעות ועניין. כל שעליכם לעשות הוא להכניס קצת אינטימיות, ארוטיקה, תשוקה ורומנטיקה לעולמכם הזוגי. תהליך זה, יבלום את השחיקה שלאחרונה חלחלה לעולמכם הזוגי והמיני. לרווקים: שבוע טוב להתחלות חדשות זה הזמן ליטול יוזמה ולהניע תהליכים שמקדמים זוגיות.. הכרות שהחלה דרך צג המחשב מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להיכנס לעניין. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הכעס הוא אחת התכונות ההרסניות ביותר. הוא עלול להזיק לנו ולסובבים אותנו מכמה בחינות: רוחנית, פיזית, רגשית וחברתית. למרות שהכעס הוא תכונה שלילית ורבת עוצמה, הוא עדיין יכול לשמש כמורה עבורנו וללמד אותנו דברים חשובים. הכעס מסוגל להראות לנו מי אנחנו באמת, מה חשוב לנו וכיצד אנו מתמודדים עם מצוקות ותסכולים.

מזל אריה:

שבוע חיובי בפתח. זהו זמן טוב להתחבר אל יוזמה ועשייה מתוך אמונה עצמית ביכולות שלכם. כעת אתם נדרשים להוביל, להנהיג להטוות כיוון ודרך ולהשרות תחושת ביטחון בסובבים אתכם. באופן כללי: זהו שבוע שקורא לכם לנהוג באחריות, להפגין נחישות ולפעול בבגרות. רק התנהגות אסרטיבית ובוגרת תאפשר לכם לקדם רעיון או להשיג את מטרותיכם במהירות רבה יותר. בעבודה: יש לכם הזדמנות נהדרת ליצירת קשרים חדשים או לחידושם של קשרים ישנים אשר יביאו למיסוד וליציבות תעסוקתית, הן בעבודה והן מחוצה לה. ניתן לומר שלאחר תקופה בה לא חשתם במיטבכם, אתם ניצבים כעת בפני תקופה נוחה יותר. התחברות לאסרטיביות ולאמונה בעצמכם תביא לידי ביטוי את הסמכותיות ואת היוזמה בהם התברכתם. לאלו מכם המעוניינים ללמוד, זוהי תקופה טובה לממש את הדבר – ההצלחה מובטחת. זוגיות: כלפי חוץ אתם מציגים תמונה אופטימית אך בתוך לבכם אינכם מרוצים מהזוגיות שלכם ויש הרבה דברים שמציקים לכם. עליכם להיות כנים עם עצמכם ולשאול האם אתם עושים את כל הדרוש על מנת לשפר ולתקן? הקלפים ממליצים לכם ליטול יוזמה ולהוביל מהלכים של חיבור ועשייה משותפת. התיקון השבועי: אל תיכנעו לייצר הרע. האמינו בעצמכם וביכולות שלכם, אתם מסוגלים. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אף אדם אינו מסוגל לממש את הפוטנציאל האישי שלו, אם הוא לא בשמחה. לכן, הקפידו למצוא את הדרך שבה משתלבת שמחת החיים בהוויה היומית שלכם.

מזל בתולה:

החלטה שיוצאת אל הפועל משחררת את “הפקק” שחסם את נשמתכם והשבוע התחושה האישית משתפרת. באופן כללי: לאחר תקופה בה הייתם מבולבלים וחסרי מיקוד, אפשר לומר שאתם חוזרים לעצמכם וכעת יש לכם תחושה טובה יותר לגבי תהליכים אותם אתם עוברים הן בבית והן בעבודה. הקלף השבועי שלכם מלמד, שמתקיימת בכם האמונה שהכול יהיה בסדר ותחושה זו מעניקה לכם את הכוח והיכולת להמשיך בדרככם. בעבודה: אתם חשים שהגיעה העת לזוז הלאה ולקדם את עצמכם הן בתוך הארגון בו אתם עובדים והן מחוצה לו – במקום חדש ואכן, זהו זמן טוב לשינוי והתמקצעות שיוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם. לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת. שימוש נבון באינטואיציה שלכם תסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות. כמו כן זהו זמן טוב להתחבר אל הצד הנשי שקיים בכם וזאת על מנת שתוכלו ליצור שינויים שקשורים באסתטיקה גופנית. זוגיות: לנשואים: התקיעות הזוגית שבה לקיתם הם תוצאה של שעמום מיני וקצרים בתקשורת הגופנית. השבוע יש לכם הזדמנות לרפא את הקשר הזוגי שלכם הקלף השבועי מלמד שמפלס החשק שלכם בעלייה והדחפים המיניים שבהם התברכתם מחודדים מתמיד. הפניית האנרגיות הללו לחיזוק הקשר הזוגי יאפשרו לכם להכיר את בן זוגכם בצורה שונה ומעניינת. כמו כן, עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים על הפרק ובשבועות הקרובים תדרשו לעניין באופן כזה או אחר. לרווקים: היכרות חדשה מזמנת הזדמניות שיוצרות ריגוש ושוות בדיקה. בריאות: טיפול יופי או הליך רפואי אסתטי עוברים בהצלחה. לנוסים לחופשה בלחו”ל, צפויה ב”ה אחלה של חופשה. לנשארים בארץ, הרשו/פרגנו לעצמכם טיול או חופשה קצרה בחיק הטבע הדבר יעשה לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: אם אתם עסוקים בלטפוח לעצמכם על הכתף על מה שכבר השגתם, לא תעשו מאמץ להשיג יותר. אתם אומרים לעצמכם: “טוב לי איך שאני” ונשארים תקועים לנצח באותה רמה. עליכם לשאוף לשיפור תמידי.

מזל מאזניים:

האינטואיציה שלכם מדברת אליכם. האם אתם קשובים לה? היכולת שלכם לקבל ולפענח מסרים תוך-אישיים עולה בשבוע זה על הפרק וחשוב שתהיו ערים לכך. באופן כללי: העולם החומרי שעוטף אתכם גורם לכם לשחיקה והמרוץ המטורף שאתם מנהלים אחרי עבודה, זוגיות או כסף לא ממש מביאים לתחושת הסיפוק אותה אתם מחפשים. ניתן לומר שעד עתה יגעתם אך לא מצאתם. הקלף השבועי מלמד על רצון לשינוי שמפעם בלבכם ולכן, לרבים מכם יש חשק לעזוב הכול ולצאת למסע רוחני או לטיול משמעותי שיגביר את תחושת שחרור ויביא לשינוי. כדי להשיג את מבוקשכם יהיה עליכם להכניס ולשלב מעט רוחניות בחייכם. הרשמה לסדנאות או ללימודים בעלי אופי רוחני כגון: מודעות עצמית, הילינג, טארוט, יוגה, רפואה משלימה או כל תחום רוחני אחר, יעצים ויחזק את הפן הרוחני הקיים בכם וייתן לכם את הכוח לשנות את חייכם לטובה. עליכם לזכור שהמפתח לחיים טובים ומלאי סיפוק, נמצא בידכם. כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בו בתבונה. בעבודה: רבים מכם חשים שהגיע הזמן לזוז הלאה ולקדם את עצמכם הן בתוך הארגון בו אתם עובדים והן מחוצה לו, ואכן, זהו זמן טוב לשינוי, מעבר, התחלה חדשה, גיוון והתמקצעות אשר יוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם. זוגיות: שחיקה וחוסר מוטיבציה זוגית מערערים את שיווי משקלכם הזוגי. טיול או חופשה יעשו לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים. לרווקים שביניכם זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת, שמתרחשת במקום לא צפוי כמו למשל: בבית כנסת, תור לרכבת או בסופר. שימוש נבון באינטואיציה שלכם יסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות. חופשה או טיול נראים באופק. האתגר השבועי שלכם: “סור מרע” להשתדל בשבוע זה להיפטר מהרגל שלילי שלכם. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לחיות משמעותו לצמוח. אם אינך מבצע החלטות, אתה לא מתקדם. לכן זכרו ! לקבל החלטות זה חשוב אך לבצע אותן זה חשוב יותר.ועל זה אמרו חז”ל אמור מעט ועשה הרבה.

מזל עקרב:

תהליך מסוים שמתרחש בחייכם כעת (בשבוע זה) מוביל ב”ה לשביעות רצון. רבים מבני עקרב נדרשים בשבוע זה להתחבר אל היכולות הגבוהות שלהם. חיבור שכזה, יאפשר לכם ב”ה לסגור מעגלים ישנים ולפתוח מעגלים חדשים וטובים יותר. השבוע עליכם להפיק את המיטב מהזדמנות מבורכת שבכוחה לחולל שינוי חיובי בחייכם. יחסיכם לסביבה: למרות הדילמות שאיתן אתם מתמודדים והקשיים הרגשיים שאתם חווים. הקלף השבועי שלכם מזמין אתכם לחיות ולאהוב את כל מה שסביבכם. התחושה הכללית שעוטפת אתכם חיובית ביותר ותהליך החשיבה שלכם מוכיח את עצמו כיעיל. זהו שבוע בעל פוטנציאל ואפשרויות רבות במגוון תחומים, ממתינות בפתח. בשורות טובות יגיעו והדבר יאפר לכם להתחיל ולהזיז עניינים ומהלכים שכרוכים בעיקר בעתידכם המקצועי. כמו כן, זהו זמן טוב להירשם ללימודים בכלל וללמודים העוסקים ברוחניות בפרט. בעבודה: אתם זוכים להכרה ויש גורמים שמעריכים עד מאוד את עשייתכם. לאלו מכם שינצלו בתבונה את הרוח הגבית, צפוי קידום או שיפור כזה או אחר. למחפשי העבודה: זהו שבוע בעל אנרגיות חיוביות לכן, הרבו בחשיפה עצמית והקפידו לראות ולהראות. אהבה וזוגיות: רבים מהעקרבים משתוקקים לרומן או לקשר חדש שישלהב וירגש אותם. לרווקים שביניכם מומלץ להיצמד ולהיפתח לקשר שכזה מתוך אמונה שאתם זכאים וראויים לקשר זוגי טוב.. לנשואים שביניכם מומלץ בחום להפנות את הרצונות הללו לעברו של בן הזוג שנמצא לצידם. עניינים הקשורים בחו”ל או מפגש עם אנשים שבאו מעבר לים או נמצאים מעבר לים יעסיקו אתכם. טיול או חופשה עולים על הפרק. לנופשים בח”ל צפויה ב”ה הנאה רבה. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: קבעו מטרות, ועקבו אחר התקדמותכם. בצורה כזאת קל לגלות מתי “נתקעים”. אם אתם מוצאים את עצמכם תקועים בדרך להגשמת החלום, בדקו במה נתקלתם – מהם הסיבות והגורמים לעצירה. בדרך זו תוכלו לקבוע אסטרטגיה שתסייע לכם לעקוף מכשולים ולא להיכשל בהם שנית בעתיד.

מזל קשת:

השבוע זה זמן להתרכז ולפעול במתינות. עומס רב אך חיובי מוטל על כתפיכם. כדי להתמודד בהצלחה עם כול אשר צריך בעזרת השם לבוא, יהיה עליכם ראשית להירגע, להתרכז ולאסוף את כול הכוחות שבהם האל הטוב חנן אתכם. כעת גשו ופעלו בצורה מסודרת שתרכז בעבורכם את כול המשימות שיש לבצע ולהשיג. באופן כללי: המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן הצורך להשתחרר מדרך חשיבה או התנהגות שאינה תורמת לצמיחתכם האישית והרוחנית. הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה רבים מכם מצויים בתהליך חשוב שיש בכוחו להשפיע ולעצב את עתידכם המקצועי והאישי כאחד. התחברות לאמונה ולעשייה מתוך מקום חיובי יאפשרו לכם לפעול בצורה יעילה יותר. בעבודה: עומס! יש לכם המון דברים על הראש ואתם עסוקים בכמה וכמה מטלות בעת ובעונה אחת והדבר פוגם בכושר הביצוע שלכם. הקלפים ממליצים לכם בחום לחלוק את העומס והאחריות עם אנשים אחרים. עליכם לבדוק אילו מהתפקידים שלקחתם על עצמכם מיותרים ואו ניתנים לעשייה על ידי גורם אחר. ביזור סמכיות והצאלת אחריות על הסובבים אתכם, תאפשר לכם לטפל בכמה דברים בעת ובענה אחת מבלי ליפול מהרגלים. זוגיות: אין לכם הרבה חשק לזוגיות אך בכל זאת אתם מנסים לשדר שהכול בסדר. אולם שפת הגוף שלכם משדרת מסרים אחרים, מסרים של קרירות וריחוק. עליכם להיזהר, היות ומסרים אלו נקלטים על ידי בן זוגכם והם ומפורשים לעיתים בצורה לא נכונה, שעלולה רק להחריף את המצב. שיחה פתוחה עם בן הזוג, והבהרת עמדתכם, תימנע את אי ההבנות. נסיון להציל קשר שמתפורר, תלוי ועומד באופן שבו תבחרו להתנהג. פנייה לעזרתו של איש מקצוע תעזור לכם להבין על מה עליכם להתעקש ועל מה עליכם לתגמש ולשחרר. האתגר השבועי: להתחבר מחדש לאווירה חיובית. שתאפשר לכם להתמודד בצורה נכונה עם כול עומס אשר נקרה בדרכם. איך עושים זאת? 1. מתחברים להכרת הטוב בכול עת ובכול מקום. 2. משתדלים לדון כול אדם לכף זכות ואלא ממהרים לשפוט את הסובבים אתכם לחומרה. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: ההנחה הבסיסית של היהדות היא, שכל אדם נוצר בצלם אלוקים. עם נקודת פתיחה כה נשגבת, כבוד עצמי הוא זכותו המוּלדת של כל אדם. האדם נוצר עם נשמה – ניצוץ אלוהי של הקב”ה. כבוד עצמי הוא זכותו המוּלדת.

מזל גדי:

אפרורית ושיגרה הם חלק מהחיים. רבים מבני מזל גדי חווים כעת מצבים שבהם השגרה שנוצרה בחייהם, אינה מייצרת או מספקת להם את האושר והנחת שיספקו את רצונם תהליך זה של חוסר שביעות רצון מוביל לכך שמצב רוחכם שפוף. חשוב שתדעו, שדווקא במצבים בהם רוחו של האדם שפופה, עליו להשתדל להסתכל על המציאות בעין אמיתית. דהיינו: לא לנסות לייפות את המציאות, אך גם לא לנסות ליצור פרשנות שלילית אישית. אלא, לקחת את הכול בפרופורציה הנכונה ולנסות להבין ולקבל את הדברים כפי מה שהם. וכאשר האדם מסתכל למציאות בעיניים ומקבל אותה כפי מה שהיא, על ידי זה הוא חווה את המציאות כדבר טוב וחיובי ועל ידי זה, נוצרים אצלו רגשות טובים וחיוביים. כסף: עניינים הקשורים בכסף ובחוסן כלכלי יעמדו במרכזו של השבוע הקרוב. הקלפים מראים שבשלב זה אתם נמצאים בנקודה בה אתם חשים כי נטל ההוצאות היום יומיות שרובץ על כתפיכם מעיק וחוסר היכולת שלכם לתת דרור לרצונותיכם הכלכליים גורם למועקה ולחוסר נחת. סכום כסף קטן אשר יגיע במהלך השבועות הבאים יאפשר לכם להתאזן ולהתייצב במעט והדבר ישפר את הרגשתכם. בעבודה: אתם מחפשים שינוי אשר יכניס לכם קצת עניין בחיים וישפר את החשק שלכם לקום בבוקר. כדי ליצור את השינוי יהיה עליכם לפנות לממונים עליכם ולדבר איתם באופן גלוי על תחושותיכם. שיחה כזו שתתנהל ברוח טובה תביא לתוצאות חיוביות. זוגיות: אתם מרגישים כבויים וכהים ומושגים כמו תשוקה, להט, חשק ומוטיבציה שהיו בעבר מנת חלקכם אינם באים עוד לידי ביטוי הולם בזוגיות שלכם. תהליך זה של התקררות/התרחקות רגשית, גורם לריחוק ולמתחים. המסר שגלום בתהליך זה בא להעיר את עיניכם ולומר שיש דברים בזוגיות שלכם שזקוקים בדחיפות לטיפול, ועליכם לפעול בעניין בהקדם. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: את ההצלחה יש למדוד על-פי המכשולים שאדם היה צריך להתגבר עליהם בעת שניסה להצליח, יותר משיש למדוד על-פי המקום שאליו הגיע.

מזל דלי:

לחצים חיצוניים יוצרים שבוע לא שקט מבחינה רגשית. השבוע הנוכחי משיט עליכם רגשות מעורבים שיוצרים אווירה דחוסה שמהולה במעט עצב. בתוך הבית הדברים לא כל כך מסתדרים ויש מתחים עם בן הזוג או בני הנעורים. סבלנות ונכונות להקשיב ימנעו משברים ותחושות לא נעימות. בעבודה: אתם ממלאים את תפקידכם נאמנה וזאת למרות שתחושת השגרה מכבידה עליכם. כמו כן רצוי לדעת שיש מי שמרכל עליכם מאחורי הגב, השתדלו להימנע מוויכוחים והקפידו לא לשתף אנשים אחרים בתוכניותיכם או בהרגשתכם כלפי מקום העבודה. כספים: יש לגלות ערנות ולהימנע מהוצאות שאינן כורך המציאות. בכל הנוגע להחלטה שאתם צריכים לקבל, רצוי לשתף את הסובבים אתכם בלבטים בהם אתם מתחבטים. שיתוף פעולה הרמוני עם הסובבים אתכם יוביל לתוצאות טובות. זוגיות: מחלוקת וחוסר הסכמה גרמו לריחוק מסוים. השבוע יש לכם הזדמנות נהדרת להתפייס, להבין, להתגמש, לשתף ולאהוב. לאלו מכם שיבחרו לעשות זאת צפוי שינוי מרענן שיכול להביא לביסוס הקשר הזוגי ע”י הסכמה ואפילו הבאת ילד לעולם, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היהדות שואבת את הגדרת הטוב מן התורה אשר מתארת לנו כיצד צריך לנהוג האדם הטוב כלפי חבריו, משפחתו והחברה בכלל. טוב-לב הוא אדיבות, הגינות, יושר ונאמנות לקב”ה ולעצמכם. זכרו! דרך ארץ קדמה לתורה.

מזל דגים:

שבוע טוב בפתח. בעת הזו עליכם להתחבר אל תחושת אחריות ולנהוג באופן בוגר וסמכותי. רק התנהגות אחראית וסמכותית, מגובה באמונה וידיעה שאתם הם אלו שמעצבים את עתידכם, תאפשר לכם להתחבר לנתיב של צמיחה מתוך בגרות. מילות המפתח של שבוע זה הן: שיתוף פעולה, איזון והרמוניה. הקלפים מצביעים על כך שרבים מבני מזל דגים ניצבים כעת בפני תקופה בה הם נדרשים לקבל על עצמם מחויבויות שונות הן בכל הקשור לתחום האישי ובכל הקשור לתחום המקצועי או הזוגי. איש איש בתחומו. שימוש נבון בשלושת המילים שרשומות למעלה, יאפשר לכם להגיע אל ההחלטות הנכונות, אשר בעזרתם תוכלו להתקדם צעד אחד נוסף בדרך למימושכם העצמי. התעלמות וחוסר שימוש בשלושת המילים הנ”ל, יגרור עיכובים מיותרים. בעבודה: עליכם להקפיד שלא להיגרר לרכילות ולוויכוחים. כספים: לאחרונה הכסף חומק מבין אצבעותיכם. אין זה אומר שאתם מבזבזים סתם, אך גם כשכל שקל שלכם הולך למקום הנכון, תמיד יש עוד מקום לחיסכון. זוגיות: חוסר סיפוק והמון טענות יוצרים זוגיות שיש בה הרבה תסכול וחוסר נחת. כדי לפתור את הבעיות אתם חייבים לפתוח ערוץ תקשורת עם בן הזוג שבו תשימו את הכול על השולחן מתוך כוונה כנה ואמתית להגיע לעמק השווה. מומלץ לנצל את סוף השבוע כדי לעשות זאת. לרווקים: שבוע טוב להתבלט ולהפגין את מעלותיכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: חוסר ביטחון עצמי נובע מהעובדה שאנחנו חוששים להיות מי שאנחנו באמת. אנו מאמינים לאוסף של מחשבות, רגשות ותחושות לגבי מי שאנחנו ומה אנחנו מסוגלים לעשות ומקבעים את עצמנו לתוך מערכת שלמה של אמונות והתניות שאספנו בדרך. התרגלנו לחשוב על עצמנו שאנו לא יכולים לעמוד מול קהל, שאנחנו לא מסוגלים ליצור אינטימיות או שאנחנו לא טובים מספיק… מחשבות חוזרות ונשנות אלו הן הגורמות לחוסר ביטחון עצמי, וחוסמות אותנו מלהגשים את מלוא הפוטנציאל שלנו.

“כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה’ צבאות”

“יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה’ צוּרִי וְגואֲלִי”

“הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי”

בענווה, בשלווה ובעין טובה

עוזי הכוהן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Naomi Samuel
Naomi Samuel
1 year ago

אני ובעלי לשעבר נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בחודש השישי להריוני. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם עבורי וזה ממש שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להשיג אותו ברשתות החברתיות, אבל הוא סילק אותי מהן. ניסיתי להגיע להורים שלו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי ​​והתינוק היה בן שנה, לא הצלחתי להחזיר את אהבתי. שוב, התבלבלתי. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומללה בחיים אז בכיתי לאחותי וסיפרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף עוצמתי של ד”ר אפטה שעוזר לה כשהיא לא יכלה להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר במייל והוא אמר שהוא יעזור לי ואמר לי שאישה עשתה כישוף על בעלי ואמרה שהוא יעזור לי לשבור את הכישוף כדי שבעלי יחזור אליי לנצח והדבר יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי שכל מה שהוא אמר קרה. בעלי מיד חזר אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למטיל הקסמים החזק והאמיתי הזה. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה עוד מהעבודה הנפלאה שלו. אם יש לך בעיה שמטרידה אותך בחיים, עליך ליצור קשר עם שחקן הכישוף החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, אתה יכול להגיע אליו דרך כתובת ה-gmail: [email protected] או שאתה יכול להשיג אותו דרך הוויבר / WhatsApp שלו:(+66 81 302 8552)

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Naomi Samuel
Naomi Samuel
1 year ago

אני ובעלי לשעבר נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בחודש השישי להריוני. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם עבורי וזה ממש שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להשיג אותו ברשתות החברתיות, אבל הוא סילק אותי מהן. ניסיתי להגיע להורים שלו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי ​​והתינוק היה בן שנה, לא הצלחתי להחזיר את אהבתי. שוב, התבלבלתי. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומללה בחיים אז בכיתי לאחותי וסיפרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף עוצמתי של ד”ר אפטה שעוזר לה כשהיא לא יכלה להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר במייל והוא אמר שהוא יעזור לי ואמר לי שאישה עשתה כישוף על בעלי ואמרה שהוא יעזור לי לשבור את הכישוף כדי שבעלי יחזור אליי לנצח והדבר יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי שכל מה שהוא אמר קרה. בעלי מיד חזר אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למטיל הקסמים החזק והאמיתי הזה. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה עוד מהעבודה הנפלאה שלו. אם יש לך בעיה שמטרידה אותך בחיים, עליך ליצור קשר עם שחקן הכישוף החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, אתה יכול להגיע אליו דרך כתובת ה-gmail: [email protected] או שאתה יכול להשיג אותו דרך הוויבר / WhatsApp שלו:(+66 81 302 8552)

דילוג לתוכן