מסעדת "ג'סיקה" האהובה והלאונג' החדש "רוג'ר" הושקו בסוף השבוע האחרון במתחם ביג באר שבע, באירוע מסיבה לוהט. למרות החום הכבד, האורחים נהנו מצ'ייסרים קפואים, שתייה צוננת ומאווררים.
האווירה הייתה יוונית-ים תיכונית סוחפת, עם נגן בוזוקי ודי.ג'יי רן וקנין. שולחנות המסעדה גדשו מנות מהתפריט החדש של "ג'סיקה", שמשלב מנות ותיקות לצד חדשות.
האחים זנו, בעלי המסעדה, קיבלו את פני המוזמנים הרבים, ביניהם: אורי נגר, יענקי גולדהבר וניקול אורי בוטביניק מ"האח הגדול"; מריאנה דייץ מ"אהבה חדשה"; סמדי בומבה מ"מאסטר שף" ועוד.
הפתיחה החגיגית נמשכה מהצהריים ועד השעות הקטנות של הלילה בלאונג' "רוג'ר". האחים זנו מבטיחים הפתעות נוספות בהמשך.
◼️ הצטרפו לחדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.











