בקרית גת מעדכנים הבוקר (ראשון) כי בזכות הסגר הכללי, העיר הוגדרה כירוקה ובכך מקווים כי מצב התחלואה ימשיך לרדת: 17,017 – נבדקים (למעלה מרבע מהאוכלוסיה), 225 – חולים פעילים, 453 – בידודים, 1,973 – מחלימים. בעירייה ממשיכים להדגיש: "אנא המשיכו לעטות מסיכות, להימנע מהתקהלויות ולבצע בדיקות".
כאמור, החל מהשעה 10:00 נפתח באשכול הפיס מתחם דיגום חופשי לבדיקות קורונה לכל דורש ללא צורך בהפניה מרופא המשפחה. בשיתוף משרד הבריאות, מד"א ופיקוד העורף. המעוניינים להיבדק אנא הצטיידו בתעודה מזהה כלשהיא וגשו להיבדק במתחם. בכתובת אהוד בן גרא 9 (אשכול הפיס).
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








