news08.net/ads.txt

ש”ס רחובות ירוצו עצמאית למועצת העיר

עכשיו זה סופי: אחרי עשרות שנים – ש”ס רחובות ירוצו עצמאית למועצת העיר עם אלדד גדסי בראש ושי קזיוף שחוזר לזירה הפוליטית

יו”ר ש”ס ברחובות אלדד גדסי קיים בתקופה האחרונה פגישות רבות עם כלל רבני הקהילות וראש הישיבה, וכן עם ראשי הסיעות החרדיות בעיר, בתיאום מלא מול מועצת חכמי התורה של התנועה, בליוויו האישי של הגאון הרב משה מאיה שליט”א .

הפגישות בהובלת אלדד גדסי נועדו על מנת לבצע מהלך היסטורי, בעיקר לאור הפיצולים ברחבי הארץ – לאחד בין כל הסיעות החרדיות: דגל, אגודת ישראל ותנועת חב”ד.

לאחר שתמו כל הנסיונות שכללו וויתורים משמעותיים מצד תנועת ש”ס, על אף שהיא הסיעה החרדית הגדולה ביותר בעיר ומונה לא פחות מ – 6000 קולות (נתון ההצבעה לכנסת), האיחוד לא צלח ומשכך הוחלט במועצת חכמי התורה של תנועת ש”ס להגיש את הרשימה הסופית לוועדת הבחירות.

במקום הראשון: אלדד גדסי, כשלאחריו שי קזיוף הנציג האהוב על הציבור שחוזר חזרה לכסא מועצת העיר, בנוסף אליהם ייכנסו נציגים חדשים: אברהם בוקובזה, ישראל פרץ, ואבשלום ועלני.

לדברי אלדד גדסי: “עשינו כל שביכולתנו כדי להוות דוגמא אישית של שלום ואחדות לתושבים שלנו, לצערי ובלב כבד זה לא צלח. מתוך הערכה רבה לנציגים של התנועות האחרות ומורי הדרך שלהם, אני מאחל להם הצלחה גדולה. תושבי רחובות צריכים להתלכד מתוך אהבה ואחדות, אני מאמין שכל אחד יצביע כפי רבותיו שליט”א ובכך נקיים “ועשית ככל אשר יורוך” אני שמח ובטוח בחבריי לרשימה שיעשו הכל לטובת כלל הציבור בעיר רחובות, שתהיה לכולנו שנה טובה, גמר חתימה טובה”.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן