תושב רמלה נעצר בעקבות החזקה לא חוקית של אמצעי לחימה

במהלך פעילות מבצעית יזומה של שוטרי תחנת רמלה ולוחמי מג”ב, נחשף כלי נשק מסוג קלאצ’ניקוב שהוסלק במתחם השייך לתושב ג’ואריש. החשוד נעצר ובהמשך היום יובא לדיון בבית המשפט בבקשה להארכת מעצרו בהתאם לצורכי החקירה. הפעילות היא חלק מפעילות אכיפה ממוקדת של משטרת ישראל נגד שימוש והחזקה לא חוקית באמצעי לחימה. 

הלילה, ביצעו שוטרי תחנת רמלה יחד עם לוחמי מג”ב ויחידת הכלבנים של מחוז מרכז, אכיפה מוגברת נגד משפחות בשכונת ג’ואריש המעורבות על פי החשד בסכסוך אלים ומתמשך המסכן את תושבי המקום שומרי החוק. במהלך חיפוש יזום באחד המתחמים, הצליחו השוטרים לחשוף כלי נשק מסוג קלאצ’ניקוב שהוסלק בשטח והועבר להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל. החשוד נעצר ויובא לדיון בבית המשפט השלום בבקשה להאריך את מעצרו.

משטרת ישראל : “מדובר בפעילות ממוקדת ונחושה שהינה חלק מהאסטרטגיה ההתקפית שמנהל מחוז מרכז כנגד גורמי פשיעה בתחום האמל”ח, עד למיצוי מלוא חומרת הדין עמם, במטרה לשמור על שלום הציבור וביטחונו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן