בימים האחרונים התקבלו תלונות רבות מצד תושבי באר יעקב על מכת יתושים חמורה בכמה שכוונת. בעקבות כך הורה הבוקר (שלישי) ניסים גוזלן לאגף שפ"ע לטפל בנגע.
כאמור, תושבים משכונת צמרות, בשכונת חתני פרס, בשדרות יצחק רבין, בגני מנחם התלוננו כי מכת היתושים אינה פוסקת בימים האחרונים ודורשים מהמועצה לפעול בנושא. צוותי עובדים נשלחו לבצע סריקה לבדיקת מקורות הדגירה ולאחר הסריקה, החלה עבודת שאיבה וריסוס במספר מוקדים ובניהם מקורות מים עומדים. עבודות הריסוס, השאיבה וההדברה ימשכו גם בימים הקרובים עד לחיסול מוקדי הדגירה.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









