כתב אישום חמור הוגש לאחרונה לבית משפט השלום בקריית גת נגד תושבת שדרות בשנות ה-40 לחייה, בגין תקיפה ואיומים כלפי מאבטחת במרכז לבריאות הנפש בעיר.
לפי עובדות כתב האישום, ביום האירוע הגיעה הנאשמת אל שערי המרכז וביקשה להיכנס – אך כשהובהר לה שאין לה תור, סירבה המאבטחת במקום לאפשר את כניסתה. בהמשך, כשנפתחה הדלת לצורך הוצאת מטופל, ניסתה הנאשמת להיכנס בכוח. המאבטחת חסמה אותה בגופה, אך הנאשמת לא ויתרה – הניחה את ידיה על גופה של המאבטחת, דחפה אותה שוב ושוב, ואף אחזה בצווארה.
למקום הוזמנה ניידת משטרה, ולאחר הגעת השוטרים – כך לפי כתב האישום – החלה הנאשמת לאיים באמירות חמורות כמו: "אם הייתי נוגעת, היא הייתה מתה עכשיו", ו–"הייתי יכולה לפוצץ אותה במכות".
הפרקליטות מייחסת לה עבירות של תקיפה סתם ואיומים, בהתאם לסעיפים 379 ו-192 לחוק העונשין. ברשימת עדי התביעה נמנים המאבטחת, עדי ראייה, ושוטרים שהוזעקו למקום.
ההליך המשפטי בעניינה צפוי להתנהל בתקופה הקרובה בבית משפט השלום בקריית גת.
◼️ הצטרפו לחדשות שדרות בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









