news08.net/ads.txt

אליקו שידר מאולם אירועים – מאור אדרי ושאר הנוכחים קיבלו דו”ח

שדרן הרדיו המוכר, אליקו, שידר היום (ד’) מתוך אולם אירועים בראשון לציון, אלא שבעקבות דיווחים על רעש מהמקום הוזמנה ניידת משטרה. לאחר בדיקה של הכוחות במקום, כל הנוכחים בשידור ללא יוצא מן הכלל קיבלו דו”ח בסך 500 ש”ח ואילו בעל האולם קיבל דו”ח בסך 5,000 ש”ח, כך דווח לראשונה ב”דיווחים בזמן אמת”.

בזמן השידור ניסה אליקו להתעמת עם השוטרים ואף השמיע את השיח איתם: “על מה לתת לי דו”ח? על מה? גם אתה סוגר לי שידור וגם נותן לי דו”ח. למה?”, אמר אליקו לשוטר, “אנחנו לא עושים פה אירוע או חתונה, זו לא פעם ראשונה שאנחנו משדרים מכאן – היינו באולם גם בסגר השני”.

“בימים הלא פשוטים שהמדינה שלנו עוברת רצינו רק לשמח אנשים. ולכן הקמתי אולפן שידור חי – לא אירוע, לא מסיבה. מקום עם מרחק בין אנשים ולכן האולפן עבר לאולם מרווח בסמוך לרדיו”, מסר אליקו בתגובה ל-mako סלבס על ההתפתחויות האחרונות. “כולנו מחזיקים באישורים חיוניים. מאור אדרי הגיע, מופיע והולך. לא מעבר. כל מי שהיה שם היה צוות השידור. והמשטרה הגיעה וסגרה את השידור, אני מזועזע. כואב לי שזה ככה. סגרו שידור חי בישראל? זה כמו לסגור אולפן חדשות בישראל. מה זה משנה אם מאור אדרי שר או מדבר? איך זה שונה מכל שידור שהיה עד כה. היו רק עובדים, לא יותר מ-15 והכל שודר בפייסבוק. היינו לבד באולם. רק אנשי צוות בלבד. אני עד עכשיו לא מאמין שסגרו שידור חי שקורה כל יום בכל הערוצים. זה טרלול”.

 

מטעם מאור אדרי נמסר: “מאור אדרי הוזמן להתארח בשידור חיי ע”י רדיו לב המדינה לשמח את עם ישראל שבבית בסגר בהופעה חיה בהתאם להנחיות שפרסם משרד הבריאות. מדובר בשידור רדיו באישור לו ולכל אנשי הצוות ותחת שמירה קפדנית על ההנחיות של מספר האנשים, שמירת מרחק, עטיית מסכות ע”י אנשי ההפקה ועוד.
המשטרה הגיעה לעצור את השידור והעניין מנוהל מול אנשי ההפקה והתחנה עצמה. מאור אדרי הינו אורח שהוזמן לשידור המדובר בדומה לשידורים שהתקיימו בעבר ואין לו יד בדבר. שוב נזכיר, אדרי הופיע בהתנדבות מלאה תחת שמירה על ההנחיות במטרה לשמח את עם ישראל היושב בבתים. מקווים לימים טובים יותר ולחזרה מלאה לשגרה!”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן