news08.net/ads.txt

אסקוזידו וגמליאל קיבלו את אמנת האשכולות מנשיא המדינה

הענקת תעודת אשכול שורק דרומי מנשיא המדינה ושר הפנים

בטקס מרגש של משרד הפנים קיבלו ראש מועצת נחל שורק, אלי אסקוזידו וראש מועצת גדרה, יואל גמליאל, את אמנת האשכולות מהנשיא רובי ריבלין ושר הפנים אריה דרעי

ביום שני נערך טקס מרגש במעמד נשיא המדינה רובי ריבלין ושר הפנים, אריה דרעי, במרכזו קיבלו ראש מועצת נחל שורק, אלי אסקוזידו וראש מועצת גדרה, יואל גמליאל את אמנת האשכולות.

כידוע, אשכול שורק דרום מרכז בתוכו את המועצות מ.א נחל שורק, מ.א ברנר, מ.א חבל יבנה, מ.א באר טוביה, מ.א יואב, קריית עקרון , גדרה, בני עייש וקריית מלאכי – ומנוהל על ידי אסקוזידו, יוזם שיתוף הפעולה הייחודי והיו”ר הנבחר, גמליאל.

מדובר למעשה בצורה חדשה של איגוד ערים ומועצות המוקם על בסיס וולנטרי של ראשי הרשויות, כדי לעודד פיתוח אזורי וקידום שיתופי פעולה בנושאים שונים בין הרשויות המקומיות החברות בו. מטרת האשכול היא להביא להעלאת איכות החיים לתושב, תוך מיצוי ואיגום משאבים וקידום ראייה אזורית כוללת במגוון נושאים.

לדברי אסקוזידו, “כראש המועצה הוותיק מבין ראשי המועצות באשכול, אני נרגש לקבל משר הפנים ומנשיא המדינה את אמנת האשכולות. הקמת אשכול דרומי שורק היה אומנם יוזמה שלי אך זכיתי לשותפים טובים לדרך והם תשעת ראשי הרשויות והמועצות השכנות שהצטרפו, סייעו ועזרו בקידומו. אני בטוח שהאשכול המשותף יסייע לנו לעודד ולפתח את האזור ולקדם שיתופי פעולה בשלל נושאים. אשכול כזה ייתן בע”ה מענה נרחב ויעיל לכלל התושבים במטרה להמשיך ולהעלות את רמת החיים באזורנו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן