המועצה האזורית בני שמעון ממשיכה להוביל מהלכים סביבתיים חשובים, ולאחרונה הושלמה הקמתם של מרכזי מחזור שכונתיים חדשים ביישובי המועצה.
המהלך, שנעשה בשיתוף אשכול רשויות הנגב המערבי ובמימון המשרד להגנת הסביבה, נועד להקל על התושבים את הליך הפרדת הפסולת בבית ולשפר את הנגישות למיחזור.
במרכזי המחזור החדשים ניתן להשליך את הפסולת המופרדת לפחים הייעודיים, ובכך להפחית באופן ניכר את כמות הפסולת ולתרום לסביבה ירוקה ונקייה יותר.
ניר זמיר, ראש המועצה האזורית בני שמעון: "בני שמעון חרתה על דגלה את המחויבות לסביבה מקיימת ולשמירה על איכות החיים של תושבינו. מרכזי המחזור החדשים הם צעד נוסף בדרך למועצה ירוקה, מתקדמת ואחראית, שמעניקה לכל תושב את האפשרות לקחת חלק פעיל במאמץ הסביבתי. ביחד – נשמור על בני שמעון נקייה ובריאה גם לדורות הבאים".
◼️ חדשות מועצות אזוריות ומקומיות בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








