news08.net/ads.txt

ברוכים הבאים: קבלת פנים לשבע משפחות עולים חדשים שבחרו להתגורר ברחובות

מחלקת הקליטה העירונית קיימה בשבוע שעבר קבלת פנים חגיגית לשבע משפחות עולים חדשים, מרוסיה, אוקראינה ובלארוס, שאך זה עתה ירדו מכבש המטוס, ובחרו להתגורר בעיר רחובות.

קבלת הפנים נערכה בשיתוף משרד העלייה והקליטה. עובדי מחלקת הקליטה קיבלו בברכה את המשפחות הצעירות עם ילדיהם, במפגש שנועד לסייע להם במענה לשאלות הקשורות למערכת החינוך בארץ, רישום הילדים לבתי ספר ולגני ילדים, ולהשתלבות הילדים בחיי הארץ החדשה בכלל.

בחודשיים אחרונים הגיעו לרחובות  7 משפחות, המונות כ- 20 ילדים. עבודת ה”שיווק” של העיר רחובות לעולים החלה עוד בחו”ל, בסמינרים למיועדים לעליה שבהם השתתפה מנהלת מחלקת הקליטה העירונית, אילנה תבוריסקי . במהלך ימי הסמינרים במספר מדינות בחבר הערים בחודשים האחרונים היא חשפה את העיר לעולים לעתיד, הציגה בפניהם את יתרונותיה ואת שיתופי הפעולה של העירייה עם מעסיקים פוטנציאליים. 

כתוצאה ממאמצי השיווק שלה, 41 עולים בחרו להגיע לרחובות , מתוכם המשפחות שהגיעו בשבוע שעבר, אשר לכבודם נערכה קבלת הפנים. 

חלק מהעולים כבר נכנסו למעגל העבודה, כולם כבר מצאו דירות ברחובות, ונרשמו ללימודי עברית באולפן. הם סיירו בישראל להכרות עם ישראל, וכן עברו סדנאות על מנת להקל עליהם את הקליטה בארץ, ולצמצם את הפערים התרבותיים והחינוכיים בין מה שהכירו בחו”ל לבין ישראל. 

מ”מ ראש העיר, מחזיק תיק הקליטה, זוהר בלום: “רחובות מוכרת בישראל כעיר מדע וחינוך, ואנו פועלים לשווקה ככזו גם בקרב עולים לעתיד. אני שמח שמאמצי החשיפה שלנו הביאו לכך שמשפחות העולים החדשות בחרו ברחובות. סייענו להם במציאת עבודה ומקומות מגורים וכן בקליטת הילדים במוסדות החינוך בעיר” .

מנהלת מחלקת הקליטה בעיריית רחובות, אילנה תבוריסקי : “במהלך החודשים האחרונים ביקרתי בכמה מדינות בחבר העמים בסמינרים לעידוד עליה. אני מאוד גאה לפגוש בישראל, ודווקא ברחובות, את העולים שאותם פגשתי בירידים לעידוד העלייה. אנחנו מציינים בספוק את הגעתם של 41 עולים עד כה, רובם משפחות צעירות עם ילדים. אנו מלווים את משפחות העולים באופן צמוד, ונמשיך לסייע להם בכל אשר יידרש”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן