news08.net/ads.txt

גני הילדים ביבנה עוברים לחמישה ימי למידה בשבוע

ראש העיר צבי גוב-ארי קיים היום הערכת מצב לקראת המשך שגרת הלימודים ב-128 גני הילדים העירוניים, בסיומה התקבלה החלטה על מעבר לחמישה ימי לימוד בשבוע. ההחלטה נובעת מהרצון להימנע לחלוטין ממעבר של גננות וסייעות משלימות בין גנים בעיר, דבר אשר עשוי במקרה של חולה מאומת לסכן את השוהים בגן וכן ימי בידוד.

 

בהודעה שפרסם היום ראש העיר הסביר את ההחלטה וציין כי “ביום ראשון שעבר (18/10) שבו ילדי הגנים למסגרות החינוך העירוניות. הפעלת הגנים במתכונת של ששה ימים בשבוע כללה תהליך של מעבר גננת/סייעת משלימה בין שלושה גנים, אחת לשבוע, דבר העשוי כמובן לייצר רמת סיכון לא סבירה של הידבקות”.
ראש העיר צייו כי בסופ”ש האחרון אובחנה סייעת משלימה כנשאית נגיף הקורונה, דבר אשר חייב הפסקת הפעילות בשלושה גנים וכניסה לבידוד ביתי. חשוב להדגיש כי הסייעת פעלה נכון וביום האימות נמנעה מלהתייצב לעבודה בגן, בכך מנעה סיכוני הדבקה נוספים.

“בהערכת מצב שקיימתי החלטתי להפעיל תכנית מעבר לחמישה ימי לימוד פיזיים בגנים העירוניים. בכל גן ישהו אנשי צוות קבועים ללא מעבר גננות/סייעות משלימות בין מספר גנים. כך נעשה לצמצום התחלואה ככל הניתן, תוך הבטחת השגרה של ההורים והילדים. בימי שישי הגננות תימצאנה בגני הילדים לשם קידום תכניות הלימוד וקשר ישיר עם ההורים ככל שיידרש”. גוב-ארי הביע הערכה ותודה לגננות העיר ולסייעות המסורות על עבודה מאומצת, עשייה חינוכית ומסירות רבה למען ילדי העיר וכן להורים על שיתוף הפעולה.  :בטוחני כי יחדיו נבטיח שגרה בריאה לילדינו”, סיכם ראש העיר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן