הכי ישראלי באור יהודה: שבט צופי יהודה קיים את אירוע “פסטישבט” המסורתי

במהלך האירוע הוקירו החניכים את חיילי צה”ל, הלוחמים ואנשי כוחות הביטחון והביעו תפילה בלב שלם להשבת החטופים.

החניכים קיימו מופע מרהיב עם שירים שהם כתבו בליווי כוריאוגרפיה ותפאורה צופית. ראש העיר, ליאת שוחט: “יש לנו נוער משובח!”

כ-440 חניכים ומדריכי שבט יהודה של תנועת הצופים בכיתות ד’-י”ב השתתפו באירוע הפסטישבט המסורתי והחגיגי שהתקיים באולם חצב בעיר. בפסטישבט שנערך ברוח התקופה והועלה בשני סבבים החניכים כתבו שירים מקוריים וביצעו אותם לעיני חבריהם והורים רבים שהגיעו ליהנות מהמופע ולתמוך בילדים ובבני הנוער.

האירוע התקיים תחת הנושא “הכי ישראלי” בו כל גדוד בשבט יהודה המונה 16 גדודים חיבר מופע משלו עם שיר מקורי שכתב בנושא, הכולל כוריאוגרפיה ותפאורה צופית. במסגרת האירוע, השבט הכין סרטון מרגש שסיכם את העשייה של החניכים מה-7 באוקטובר ועד היום, ההתנדבויות בקהילה ופעילויות נוספות וזאת מתוך החשיבות של חזרה לשגרה בתקופת המלחמה ומפגשי חניכים לפעילויות ערכיות וחברתיות.

במהלך האירוע הוקירו החניכים את חיילי צה”ל, הלוחמים ואנשי כוחות הביטחון והביעו תפילה בלב שלם להשבת החטופים. עוד ציינו באירוע את עמית אורי, רכז בוגר של שבט יהודה שמסיים את תפקידו לאחר כשנה וחצי שכללו נתינה אינסופית לכל חניכי וחניכות השבט ובירכו בהצלחה את עדי שטרומינגר שמחליפה אותו בתפקיד.

ראש העיר, ליאת שוחט, ציינה: “גאה בנוער שלנו, גאה בחניכי שבט צופי יהודה על אירוע פסטישבט מרשים מאוד! שמחתי לראות את החניכים שלנו רוקדים לצלילי שירים שהם עצמם כתבו והפגינו ביצועים מקוריים מרשימים. במיוחד בתקופה המאתגרת הזו שכולנו חווים, כיף לראות את שמחת החיים שבאה יחד עם עבודה קשה. יש לנו נוער משובח!”

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: "נפגשים" מרכזים קהילתיים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן