העובדים המצטיינים של עיריית אור יהודה

עיריית אור יהודה הכריזה השבוע על ארבעת העובדים המצטיינים שלה לשנת 2024 בטקס הרמת כוסית שהתקיים בהיכל התרבות.

הוכרזו ארבעת העובדים המצטיינים של עיריית אור יהודה לשנת 2024

ארבעת המצטיינים שהוכרזו בטקס הרמת הכוסית של עיריית אור יהודה הם אופיר אביב מאגף תנופ”ה, אביבה יצחק מאגף החינוך, תמר שרמן מאגף ההנדסה וסיגל אסרף מאגף ההכנסות. ראש העיר, ליאת שוחט: “הבחירה הייתה קשה מאוד עבור הוועדה”

עיריית אור יהודה הכריזה השבוע על ארבעת העובדים המצטיינים שלה לשנת 2024 בטקס הרמת כוסית שהתקיים בהיכל התרבות. את אותות ההצטיינות, שכוללים גם מענקים כספיים, העניקו ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, מנכ”ל העירייה, גיל ממון, מנהלת מחלקת משאבי אנוש, יהודית שקורי, ויושבת ראש ארגון העובדים, יונית דלאל.

ארבעת המצטיינים, שלא ידעו על הזכייה שלהם, הם אביבה יצחק, מלווה בהיסעים באגף החינוך, אופיר אביב, מנהל איזור באגף תנופ”ה, תמר שרמן, מנהלת מחלקת GIS באגף ההנדסה וסיגל אסרף, מזכירת מנהל אגף ההכנסות. אל הבמה עלו המנהלים הישירים של ארבעת המצטיינים.

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, בירכה את הארבעה, וציינה:

“יש לנו הרבה מאוד עובדים מעולים שרואים חשיבות רבה לתת את השירות הטוב ביותר לתושבים, ואני שמחה שהבחירה הייתה קשה מאוד עבור הוועדה שבחרה בארבעה. זה רק אומר שיש הרבה מאוד עובדים ראויים שמתעוררים מדי בוקר עם תחושת שליחות מתוך הצבת התושב במרכז, לא כסיסמה אלא כדרך. יישר כוח לארבעת העובדים המצטיינים שזכו במענק כספי. נמשיך להעניק לתושבים את השירות הטוב ביותר”.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: סטודיו ישראל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן