news08.net/ads.txt

הקורונה חזרה לקרית מלאכי: מאומתת חדשה ביישוב

אם חשבנו שנגיף הקורונה מאחורינו הרי שבאה מהעיריה המקומית ובשם השקיפות מדווחת כי לאחר חודשים של 0 מאומתים, ביום חמישי האחרון אותרה מאומתת חדשה בעיר בנוסף ל-46 מבודדים.

עם זאת המצב אינו דומה כלל התפרצות בבנימינה או מודיעין. משרד הבריאות מעדכן על התפרצות קורונה בבנימינה במסגרתה נמצאו עד כה 45 ילדים מאומתים. ההתפרצות התגלתה בזכות מבצע דיגום נרחב, שהחל עם ילד חולה ראשון בבית הספר כרמים בבנימינה. לאור חשיפה, בהקבצות גיל שונות בבית הספר, נבדקו עוד תלמידים, ונמצאו 9 מאומתים נוספים- כולם למעט אחת חולים תסמיניים. הדיגומים הורחבו בבתי ספר נוספים ונמצאו עוד 35 מאומתים מבי״ס כרמים ובי״ס אמירים. המקרים החדשים נמצאים בחקירה של לשכת הבריאות בחדרה.

מקור ההתפרצות עדיין בבדיקה, אולם קיים קשר למשפחה שחזרה לאחרונה מחו”ל. כלל הדגימות נשלחו לריצוף באמצעות המערך הלאומי לריצוף גנומי וקיים חשד ראשוני שמדובר בוראינט ההודי. משרד הבריאות קורא לתושבי בנימינה, להיבדק על מנת לשמור על בריאות הציבור ולמנוע התרחבות של התפשטות הנגיף בישוב. משרד הבריאות קורא לחייבים בבידוד להקפיד על הבידוד, על פי הנהלים בכלל ובקרב השבים מחו”ל בפרט.

כידוע, בשבוע שעבר הוסרו כל ההגבלות של הנגיף לרבות האפשרות להסיר את המסכות כמעט בכל המקומות והמתחמים (מתחמים רפואיים בהם קשישים, למשל), זאת בשל נתוני התחלואה. אלא שאתמול דווח כי ישנם 46 מאומתים חדשים מתוך 15,952 תוצאות בדיקות שהתקבלו. נכון להבוקר (ראשון), 23 חולים במצב קשה, 17 מונשמים. בסך הכל מאז פרוץ המגפה ישנם 6,427 נפטרים. 5,491,534 מתחסנים גיבלו את המנה הראשונה, מתוכם 5,149,382 מתחסנים קיבלו גם את המנה השנייה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן