ויטלינה וסילנקו תייצג את רמלה בתחרות הציורים הארצית של ארגון רוטרי

בתום תחרות צמודה, נבחר ציורה של התלמידה ויטלינה ויסלנקו מכיתה ו’2 בית ספר “רעות” במקום הראשון וייצג את רמלה בתחרות הארצית.

בטקס רב משתתפים בנוכחותם של סגן ראש העיר, אברהם דז’ורייב, מנהל מחלקת בטיחות בדרכים אבי גורן, מנהלות בתי הספר שהשתתפו בתחרות, נציג השופטים ישראל ישראל, מורים, הורים תלמידים ובני המשפחה, נערכה התחרות השנתית של ארגון רוטרי בנושא בטיחות בדרכים.

בתום תחרות צמודה, נבחר ציורה של התלמידה ויטלינה ויסלנקו מכיתה ו’2 בית ספר “רעות” במקום הראשון וייצג את רמלה בתחרות הארצית.

לאחר התכנסות וצפייה בתערוכת הציורים וטקס רוטריוני סיפרה נשיאת המועדון זינה יסקוב על התחרות, צוות השופטים המקצועי שנבחר, חשיבותה של התחרות והודתה לכל השותפים והמשתתפים.

סגן ראש העיר, אברהם דז’ורייב העלה על נס את הפעילות הרבה והמגוונת של חברי רוטרי רמלה למען העיר ותושביה, הודה לכל המשתתפים והשותפים בתחרות, ואיחל הצלחה לזוכה.

נציג השופטים האומן מר ישראל ישראל, סיפר על תהליך ואמר: “הציורים הוצגו ללא שמות התלמידים, וכל אחד מהשופטים עבר על הציורים ודירג את רמתם. אותי אישית הציורים ריגשו מאוד מבחינת הטכניקה, הצבעים והקומפוזיציה, הרעיון וקו החשיבה של כל תלמיד ותלמידה. היה קשה מאוד לבחור כי כל הציורים היו יפים מאוד. תודה לחברי רוטרי שכללו אותי ברשימת צוות השופטים”.

בסיום הטקס הוענקו תעודות הוקרה לאנשי צוות השופטים ולמנהלות בתי הספר שהשתתפו בתחרות, בי”ס בן צבי, בית ספר “רעות”, בי”ס ג’ואריש, בית ספר מגשימים ולצוות השופטים.

לבסוף הוזמנו התלמידות המשתתפות בתחרות ולכל אחת מהן הוענקו תעודת הוקרה וקסדת מגן, שלושת המקומות הראשונים זכו גם לגביע מפואר.

בהצלחה לתלמידה ויטלינה וסילנקו, אשר ציורה נבחר לייצג את העיר רמלה בתחרות הארצית.

 

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן