משטרת ישראל עצרה בסוף השבוע 2 חשודים תושבי באר שבע, שעפ"י החשד במהלך התקופה האחרונה נכנסו באמתלות שונות למוסדות שונים ובהם קופות חולים, גנבו כרטיסי אשראי והשתמשו בהם לקניות ומשיכת כספים. חוקרי תחנת קריית גת הצליחו לחשוף כ-11 מקרים שונים בהם עפ"י החשד היו מעורבים החשודים באזור מרחב לכיש, וכך גרפו לכיסם אלפי שקלים. מעצרם של החשודים (שנות 20-30), הוארך בבימ"ש השלום עד לתאריך 23.8.21. החקירה נמשכת במטרה לאתר מקרים נוספים בעלי דפוס פעולה דומה, בהם מעורבים החשודים.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









