news08.net/ads.txt

חינם, חינם, חינם | מיני סייט לעסקים, מוסדות ושירותים שנקראים היטב בגוגל ומנועי החיפוש הנוספים

ה”מיני סייט” החינמי הוא בעצם אתר אינטרנט קטן, מדויק ולא מסורבל בפרטים, מותאם לכל סוגי המכשירים, ידידותי לחיפוש בגוגל וביתר מנועי החיפוש ברשת.

חינם, חינם, חינם!!!

חדשות אפס שמונה בהטבה ייחודית! פלטפורמה חינמית לבתי עסק בישראל, המאפשרת הגדלת חשיפה באמצעות הקמת מיני סייט, גם אם אין לכם אתר אינטרנט!

לאחר הזנת הפרטים, נציגה ממערכת חדשות 08 תעבור על הפרטים ובמידה וכל הפרטים מולאו כראוי יעלה האתר בתוך 2-4 ימי עסקים ויופיע במנוע החיפוש של גוגל.

מעת לעת נעדכן על עסקים חדשים שהצטרפו ללוח שלנו ונהנים מפרסום חינם.

חדשות 08 מנגיש חדשות הנוגעות ליישובים בזמן אמת – אל מיליוני גולשים שונים בכל חודש – שיא במושגים של אתרי החדשות המקבילים באזור (יוניקים).

כעת אני מעניקה לעסקים, ארגונים, מוסדות, עמותות, נותני שירותים ועוד – את האפשרות להופיע בלוח העסקים ללא עלות.

כן, כן, אתם קוראים נכון!! ללא עלות! בלי טריקים, בלי שטיקים ובלי התחייבות! הפרסום הוא חינמי לחלוטין ומאפשר הזנת פרטי העסקי או המוסד, לרבות טלפון, מייל, ווטסאפ, תמונות ומידע כללי לעמוד שלכם.

מה צריך להכין?

שם העסק, אודות העסק – מידע על העסק באופן מפורט, כתובת מלאה של העסק, מספר טלפון, וואטסאפ, קישורים לפייסבוק ולאינסטגרם – במידה ויש, מייל של העסק וכמה שיותר תמונות [ככל שיהיה יותר מידע ויותר תמונות כולל תמונת לוגו, הפרטים יתפרסמו בתוצאות החיפוש במנוע החיפוש ובמפות של גוגל]

להזנת הפרטים וליצירת מיני סייט כעת – לחצו כאן

ה”מיני סייט” החינמי הוא בעצם אתר אינטרנט קטן, מדויק ולא מסורבל בפרטים, מותאם לכל סוגי המכשירים, ידידותי לחיפוש בגוגל וביתר מנועי החיפוש ברשת.

* שימו לב, אתרים שייבנו ועלולים לפגוע ברגשות הציבור / לא נאותים דיו לפי החלטות מערכת האתר – לא יאושרו! מערכת חדשות היא המחליטה הבלעדית לאשר אתרים בלוח, מסיבותיה שלה ובהוראת בעלת הרשת.

עסקים המעוניינים בפרסום באתר חדשות 08 לפי יישוב או כלל ארצי מוזמנים לפנות ישירות לטל’ 054-9759222 וליהנות מהצעה משתלמת!

 

צילום: חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן