news08.net/ads.txt

לראשונה חנך שר התיירות לשכה באילת: “כאן כדי לסייע לעיר, לתעשיית התיירות בה ולתושבים לצלוח את המשבר”

שר התיירות – חה”כ אסף זמיר, בביקור שני בעיר אילת מאז נכנס לתפקיד, חנך לראשונה לשכה באילת. במסגרת ביקורו נפגש השר עם ראש העירייה – מאיר יצחק הלוי והנהלת תאגיד התיירות לפגישת עבודה בעניין האתגרים עמם מתמודדת העיר בצל מגפת הקורונה וביקר את נאמני הבריאות, שגייסה העירייה כחלק מתכנית “עיר ירוקה” באמצעותה פועלת העיר אילת לקיים תיירות לצד שמירה על הבריאות. 

במעמד חנוכת הלשכה הממוקמת בבית הגשר סמוך ללשכת התיירות ולמשרדי תאגיד התיירות העירוני אמר השר: “להחלטה לפתוח לשכת תיירות בעיר יש משמעות ואמירה ברורה שעומדת מאחוריה: אילת לא לבד. אנחנו כאן כדי לסייע לעיר, לתעשיית התיירות בה ולתושבים לצלוח את המשבר ולהתאושש. הגעתי לאילת ביום הראשון שלי בתפקיד שר התיירות, כי אני אוהב ומכיר מקרוב את הפוטנציאל של העיר הזו ואני מתכוון לתת לה את כל התמיכה שתאפשר לה לצמוח ולהתקדם שנים קדימה”.

ראש העירייה ברך את השר ואמר: ״החלטתך לפתוח לשכה באילת מלמדת על החשיבות שאתה רואה בעיר, במיוחד בתקופה הזו ואנו מודים על כך״. באותו מעמד העניק ראש העירייה לשר את סמל העיר – הנפת דגל הדיו. יוסי חן – מנכ”ל תאגיד התיירות העניק גם הוא לשר תשורה בשם העיר, את אבן אילת עליה יש עץ כסמל לשורשים שנטע השר באילת עם פתיחת לשכתו בעיר. 

 עוד במסגרת ביקורו באילת, נפגש השר עם 22 נאמני הבריאות, שגויסו על ידי העירייה לטובת הסברה במרחב הציבורי, כחלק מתכנית ״עיר ירוקה״ שנועדה להבטיח לנופשים חופשה בטוחה לצד שמירה על שיגרה בריאה. השר וראש העירייה ברכו את הנאמנים ואת עבודתם החשובה לטובת קידום התיירות לצד שמירה על בריאות הנופשים והתושבים. הנאמנים שיסיירו במרחבים הציבוריים, יציעו מסכה, חומר חיטוי ומידע עדכני על אירועים בעיר. לצד זאת יעבירו הנאמנים דיווח למשל״ט העירוני, שמפעילה העירייה גם כן כחלק מתכנית ״עיר ירוקה״ לטובת פיקוח ובקרה במרחב הציבורי. 

בימים אלה עוברים הנאמנים הכשרה שכוללת מפגש עם נציגי כל הגורמים, ביניהם: פיקוד העורף, משטרה, גורמי אכיפה ופיקוח עירוניים, תאגיד התיירות, משרד הבריאות ועוד. לקראת יציאתם לשטח עוברים הנאמנים סדנה לאימון באתגרים הצפויים להם בתקשורת עם הציבור, וכן התנסות ושימוש באפליקציה הייעודית של העיר כחלק מתכנית ״עיר ירוקה״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן