news08.net/ads.txt

מאמן חדש למכבי שעריים: רון קופרלי

רון קופרלי2

רון קופרלי נבחר למאמן החדש של מכבי שעריים לאחר ההתפטרות המפתיעה של מוסא בן חיים, על רקע חילוקי הדעות עם הנהלת הקבוצה. בשעריים לא התרגשו יתר על המידה ומני סוויסה שנכנס לנעליים הגדולות אפילו ביצע את העבודה כראוי אלא קברניטי המועדון החליטו למנות מאמן ראשי וצירפוהו בתחילת השבוע באופן רשמי, זאת לאחר שבהפועל מרמורק סירבו לשחררו טרם המשחק מול הפועל נצרת עילית בכדי לא להותיר את עמדת המאמן ריקה (לקח זמן להעביר את עובדיה בבקרה).

מאת: יניב פרידמן

קופרלי החל את הקריירה שלו בשעריים בהיותו נער. לאחר מכן שיחק כמה שנים בקבוצה הבוגרת בעמדת הבלם. במהלך הקריירה שיחק גם במכבי יבנה, עירוני בת ים, ובמועדון ספורט כפר קאסם. קשר נוסף שיש לקופרלי במועדון הוא עזרא אביו, שהיה מנהל הקבוצה בשנות התשעים והאלפיים ועבורו מדובר בהזדמנות ראשונה לקבל את התפקיד כמאמן ראשי. קופרלי חתום על חוזה לשנה וחצי ועל פי רצון ההנהלה הוא יצטרך לבנות את הקבוצה לכמה שנים קדימה. לא נראה כעת כי הוא הולך לבצע שינויים בסגל השחקנים או לשחרר שחקנים על רקע קיצוצים בתקציב שהקבוצה עוברת.

“אני שמח מאוד על המינוי”, אמר לכלי התקשורת לאחר מינויו, “אני שמח לחזור הביתה, למקום בו התחלתי את דרכי גם כשחקן וגם כמאמן״. קופרלי מגיע למועדון על רקע נסיקה של ניצחונות במחזורים האחרונים. מי שיעמוד לצידו על הקווים הוא מני סיווסה, ששימש כמאמן זמני ובהצלחה שאין עליה עוררין. סוויסה הצליח לרשום ניצחון שני ברציפות, האחרון מול קביליו יפו, שם הייתה תוצאת הסיום 2:0.

המחצית הראשונה הייתה טובה מצד שני הצדדים כאשר צמד המגינים של שעריים, טל משען ורביד אשר, גרמו להתקפות בלתי פוסקות. בתחילת המחצית השנייה ביצע מאמן יפו, רוני אוואט, חילוף והעלה את יוסי סליך שהכניס מרץ בהתקפת יפו, אבל דווקא שעריים הייתה ממוקדת יותר. בדקה ה-73 קרן של האורחים הגיע למגן רביד אשר שבבעיטה מצוינת בעט פנימה וקבע יתרון ראשון לשעריים. שחקני מכבי יפו החלו לעלות הילוך על מנת למצוא את שער השיוון אולם בדקה ה-90 נשרקה בעיטה מהקרן ליפו, אך זו הובילה למתפרצת של שעריים – אשר היה לבדו הצליח לכבוש שוב, רשם צמד אישי וקבע את תוצאת הסיום במשחק, 0:2.

החגיגות בחדר ההלבשה של שעריים אמרו את הכל: ניצחון חמישי שיכול להביא את שעריים לעליית ליגה. השחקנים קפצו, שרו במעגלים ובעיקר הראו שלא הכסף הגדול מדבר, אלא הלב והנשמה. במשחק הבא תארח מכבי שעריים (מקום 5) את כפר קאסם (מקום 4), קבוצתו החדשה של האקס מוסא בן חיים, כאשר לשתי הקבוצות מספר נקודות זהה (18). כרטיסים למשחק ניתן יהיה להשיג במכירה מוקדמת בלבד במגרש בשעריים ובקיוסק של שירקן (אצל אבי רווח) בעלות של 40 שקלים למבוגר ו-20 שקלים לנשים, חיילים וילדים 20 ₪. לא ייפתחו קופות ביום המשחק.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן