news08.net/ads.txt

מי יהיה אלוף החידון? הערב ב-18:00 ייערך ברחובות משחק דיגיטלי נושא פרסים. אל תפספסו!

עיריית רחובות והחברה העירונית באמצעות מרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל יקיימו הערב (רביעי) חידון מדליק ודיגיטלי לציון 130 שנה להיווסדה של העיר רחובות. בשעה 17:45 יתקיים טקס הדלקת נרות חנוכה בשידור חי בעמוד הפייסבוק העירוני ובסיומו יוזנק החידון הדיגיטלי – שיחל בדיוק בשעה 18:00.

האירוע במעמד ראש העיר, רחמים מלול, סגן ראש העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’, מחזיק תיק התרבות, חבר המועצה עודד עמרם, מנכ”ל העירייה דורון מילברג, מנכ”ל החברה העירונית, אייל פרנקל וצוות מרכז מורשת. המשתתפים שיעפילו ל-3 המקומות הראשונים יזכו בפרסים: הזוכה במקום השלישי יזכה בחבילת משחקים משפחתיים, הזוכה במקום השני בטאבלט והזוכה במקום הראשון בסדנת אפייה משפחתית ובתואר אלוף החידון כמובן.

בשלב ראשוני, כל המבקשים להשתתף בחידון, ימלאו את פרטיהם במסך הרישום. המשתתפים יידרשו לבחור את התשובה הנכונה מתוך מספר אפשרויות או לחילופין להקליד את התשובה הנכונה על פי הנדרש. לאחר בחירת\הקלדת התשובה יידרשו המשתתפים ללחוץ על כפתור “המשך” לשאלה הבאה. השאלות בחידון מוגבלות בזמן ויהיה ניתן לראות זאת בטיימר שיופיע בחלקו העליון של המסך.

מה בחידון? שאלות מגוונות בתולדות העיר רחובות ושכונותיה, הדמויות המרכזיות בהקמת המושבה, אירועים היסטוריים שהיו לאבני דרך בתולדות העיר ומציינים את הסיפור הציוני, סיפורי עלייה וקליטה, תרבות, מדע ועוד.

איך משתתפים? נכנסים לכאן מעט לפני השעה 18:00, לוחצים על הקישור המתאים ומתחילים בתחרות, המבוססת על פתרון נכון ומהיר.

לדברי ראש העיר, רחמים מלול: “חיפשנו ומצאנו דרכים לחגוג את החג בצורה משפחתית וערכית, יחד עם הנחיות הזהירות. בימים של התכנסות – חשוב לנו לאחד את התושבים ולציין את המורשת של העיר הנפלאה שלנו בדרך ייחודית ומקוונת, שכולה חגיגה משפחתית ומקומית. אני מזמין את התושבות והתושבים לקחת חלק במשחק ולצפות בשידור החי שלנו בהזנקת החידון”.

סגן ראש העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’: “השנה אנו מציינים את שנת ה- 130 לעיר רחובות, אשר לה היסטוריה מרתקת ועשירה, והיא מלאה באתרים, במקומות הראויים לציון ובבתים מיוחדים. לכן יזמתי את חידון רחובות שיציין זאת בחג החנוכה הקרוב בדרך הדיגיטלית, תחרותית ומעניינת – המתאימה לכל המשפחה”.

חבר המועצה עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות הוסיף: “עיר המדע והתרבות ממשיכה לקיים את התרבות בעיר בדרכים המותאמות לצו השעה. נציין את חג החנוכה וכן את שנת ה-130 לעיר בדרך של חידון דיגיטלי מגוון ומרתק, וכל התושבים מוזמנים להצטרף ולשחק”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן