news08.net/ads.txt

מי ניפץ והרס את המצבות של משפחת אברבנאל בבית העלמין ברחובות?

אלמונים השחיתו את חלקת הקבר של עמוס אברבנאל ז”ל בבית העלמין גורדצקי ברחובות. זהבה, נכדתו של עמוס, ציינה כי רק לאחר מספר ימים התבשרה כי הקבר הושחת. כעת היא מקווה כי האירוע החמור יגיע לאוזניים הנכונות.
זהבה נחרדה לגלות את הקבר שנהרס כליל, ונדהמה לגלות שהקבר נהרס כבר ביום שישי ורק לאחר מספר ימים הידיעה הקשה הגיעה לאוזניה. את תחושותיה הקשות העלתה זהבה בדף הפייסבוק שלה: סבא וסבתא היקרים. אני מצטערת שככה הייתי צריכה לפתוח את הבוקר שלי. אני מצטערת שעכשיו אתם לא נחים בשקט הראוי לכם. אבל שתדעו שאני אוהבת אתכם ולא אתן לאף אחד להרוס את שמכם הטוב. מי שמכיר אותי אני לא מאלה שמפרסמים בפייסבוק לעזרה, אבל הפעם אני ומשפחתי באמת צריכים את העזרה שלכם! היום בבוקר שלחו לנו הודעה שהקבר של סבא וסבתא שלי ניזוק בבית עלמין גורדצקי ברחובות. אחרי דקות ארוכות של הלם הגיעו התמונות אחרי בירורים הגיע לאוזנינו המידע שזה כבר, כמה ימים ככה בערך מיום שישי. נסענו לשם ואני לא מאחלת לאף אחד להרגיש את מה שהרגשנו שראינו את הקבר של סבא מרוסק לחתיכות כמו הלבבות של משפחתי אני לא מאמינה שבנאדם עשה זאת בכוונה. (עדיין יש בי תקווה במין האנושי). לכן אני פה בדמעות פונה אליכם חברי הפייסבוק היקרים. אם מישהו ראה/שמע/קרה לו גם אותו הדבר כל פיסת מידע תעזור”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן