news08.net/ads.txt

מלכת היופי לשעבר קארין עליה מקרית גת במפגש מרגש עם המועמדות הסופיות בתחרות מלכת היופי של ישראל לשנת 2020

תחרות “מלכת היופי של ישראל” 2020 חוזרת למסלול וממשיכה בהכנות להכתרת מלכת היופי של העשור החדש. היום (שני) הוזמנו 12 המועמדות הסופיות למפגש מרגש עם מלכות היופי לשעבר בהן: מור ממן, טיטי איינאו, שביט ויזל, קארין עליה, מלכת היופי היוצאת סלע שרלין ונערות ישראל אוליאנה פרידריך ואדר גנדלסמן. המפגש נערך במסעדת “התרנגול הכחול” בבעלות השף שאול בן אדרת.

צילום: טל שחר
צילום: טל שחר

המלכות שיתפו בסיפורן האישי ותיארו כיצד התחרות שינתה את מסלול חייהן – סלע שרלין, שלאור הקורונה מכהנת כבר כשנה וחצי כמלכת היופי, סיפרה על השירות הצבאי בקורס טיס ובהמשך כלוחמת, שביט ויזל סיפרה על המעבר מחיי הקיבוץ לחיים כדוגמנית מצליחה ואשת עסקים, טיטי איינאו סיפרה על המפגש עם הנשיא אובמה ועל מסעות ההסברה שלה בעולם, מור ממן גרמה לכולן לדמוע מהתרגשות כשסיפרה על רגע הזכייה שלה והפיכתה מילדה דחויה חברתית למלכת היופי, וכיום לבעלים של חברת קוסמטיקה מצליחה וחדשנית שהקימה בעצמה. אדר גנדלסמן סיפרה על הקשר האישי שנוצר עם מיס עיראק בתחרות “מיס יוניברס” ונשמר עד היום. מלכת היופי החדשה תוכתר בחודש הבא והשנה, גולשי ynet יוכלו לבחור את המועמדות שלהם ברביעיית הגמר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן