news08.net/ads.txt

מצה”ל לשירותי הבריאות – דוד סיסו מונה למנהל מאוחדת ‘רמות דוד’ בקרית גת

מינוי חדש במאוחדת: דוד סיסו (47, נשוי ואב לארבעה), תושב קרית גת, מונה למנהל מרפאת מאוחדת ‘רמות דוד’ בקרית גת

סיסו שירת כ-30 שנה בצה”ל, רוב שנותיו בחיל הרפואה – בדגש על רפואת חירום ורפואת שגרה, החל מניהול מרפאה מחוזית, מבקר אוגדה, ניהול מתקן האשפוז הצבאי בתל השומר ומרפאת המתגייסים בתל השומר – וכלה בניהול מרפאת המטכ”ל בקריה. בתחום ההדרכה שימש כמפקד קורס אחראי המרפאות בצה”ל בבית הספר לרפואה הצבאית, בה”ד 10 ובמקביל ניהל את המערך התקציבי בו. במהלך שירותו עסק גם בביקורת יחידות רפואה בצה”ל.

הוא אוחז בתואר ראשון בניהול מערכות בריאות מאוניברסיטת אריאל ובעל תואר שני במנהל ומדיניות ציבורית מאוניברסיטת בן גוריון.

“אני גאה להצטרף למאוחדת ורואה בתפקיד אתגר גדול”, אמר סיסו. “המטרה היא לשים את המטופל במרכז הפעילות שלנו ולתת לו את כל השירותים להם הוא זכאי בצורה הטובה ביותר. לפיכך, נדאג להנגיש לכלל המטופלים את הרפואה ההיברידית עם סל שירותי הבריאות המותאמים לקהילה וזמינות גבוהה”.

מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב: “דוד מביא עימו לתפקיד המאתגר ניסיון רב שנים בתחום הרפואה ואני סמוך ובטוח שעם כישוריו הרבים הוא יחולל מהפכה בשירותי הבריאות בקרית גת, בהתאם לתפיסת החדשנות שתותאם לצרכי הקהילה. אנו מאחלים לו הצלחה רבה”.

מנהלת מרחב נגב, עדי בראל, הוסיפה: “דוד סיסו מגיע לתפקיד החדש עם מוטיבציה ומרץ להוביל את מרפאת ‘רמות דוד’ בקרית גת. עם יכולותיו הכבירים, אין לי ספק כי הוא יצליח לעמוד באתגרים המצפים לו ויבצע את תפקידו בצורה הראויה ביותר לרווחת מטופלי מאוחדת בקרית גת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן