news08.net/ads.txt

על רקע מקרי האלימות ברמלה | נעשתה פניה לשר ביטחון הפנים: “כמעט 40 אלף תלונות תושבים, על ביטחונם האישי”

אלימות שאטרסטוק
חבר מועצת רמלה, עדי שטרנברג פנה לשר ביטחון הפנים אמיר אוחנה על רקע מקרי האלימות בערים לוד ורמלה, שעלו לאחרונה מדרגה. בפניה ציין כי אירועי האלימות מאיימים באופן אמיתי ומוחשי על חייהם וביטחונם האישי של תושבי הערים לוד ורמלה ולכן יש לטפלם במיידית מן הכורח וללא כל דיחוי.
מתוך הפניה של חבר המועצה, עדי שטרנברג: “אין גבול למה שמדינה יכולה לעשות, אם היא רק רוצה!! ונראה שעד כה, המדינה, כמו גם הנהגות הערים רמלה ולוד, כמו גם תחנות המשטרה המקומיות, לא עושות באמת את מה שנדרש, כדי לעצור את הנגע הזה!
במסגרת בקשה לחופש המידע, אותו דרשו פעילים חברתיים, ברמלה, עולה כי מספר המקרים המדווחים ( ויש עוד רבים שלא מדווחים) עד חודש אוקטובר, 2020, מגיע כמעט ל-40 אלף תלונות תושבים, על פגיעה כלשהי, בביטחונם האישי!! מספר עצום, המעיד על קריסת מערכתית כוללת וחוסר רצון ויכולת של המדינה להתמודד חזיתית, מול הבעיה ולפתור אותה!! בעיקר בערים מעורבות כמו רמלה ולוד”.
עוד הוסיף: “אנחנו נציגי הציבור האופוזיציה, במועצת העיר, מרגישים שלא באמת מספרים לציבור ולמקבלי ההחלטות, את האמת על מידת החומרה של מה שקורה בשטח! שמעלימים עין, שמוותרים, שנסוגים, מתנהגים בצורה נרפית, שלא באמת נלחמים חזיתית נגד מי שצריך, שלא באמת מוכנים לשמוע ולהקשיב לציבור ויש לנו מה להגיד, אנחנו חיים פה ! האלימות לא מבחינה בין יהודי וערבי, בין מבוגר לצעיר, היא פוגעת בכולם!! אני קורא לך, השר, אתה אחראי מטעם ממשלת ישראל, על נושא חשוב וקריטי זה. תפעל לשנות את המדיניות, תכריז על מיגור הפשיעה כפרויקט לאומי, ותקצה לכך את המשאבים האמיתיים הנדרשים. מדינת ישראל מאבדת את הריבונות הפנימית שלה ואת אחריותה על חיי התושבים והאזרחים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן