news08.net/ads.txt

כביש 6: שני צעירים נורו ומצבם אנוש, ייתכן קשר לרצח בלוד

שני צעירים שנסעו במכונית נפצעו הבוקר (יום ב’) באורח אנוש מירי בכביש 6 ליד מחלף נחשונים. מכוניתם הידרדרה לשולי הדרך. כוחות גדולים של משטרה ומד”א הוזעקו למקום. במשטרה בודקים חשד שהירי הזה קשור לרצח שהיה שעות לפני כן בלוד. 

כזכור, סלמאן אלזבארקה נורה למוות הבוקר במכונית ברחוב הלן קלר באזור התעשייה בלוד ובמשטרה חוקרים חשד לרצח.
 מהמשטרה נמסר כי הגבר נמצא ירוי במכונית. כוח משטרה הגיע למקום ונסיבות האירוע נבדקות.צוות מד”א שהוזעק למקום בשעה 05:36 בבוקר קבע את מותו. חובש רפואת חירום על אופנוע מד”א איתן שנור ופרמדיקית מד”א מיכל אלימלך סיפרו: “ראינו רכב שבתוכו ישב גבר בשנות החמישים, הוא היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק. ביצענו בדיקות רפואיות. הוא סבל מפציעות קשות, ללא סימני חיים, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום”.
בחזרה לירי בנחשונים – ככל הנראה שני הצעירים שנפצעו הם בני חמולה יריבה. במהלך הנסיעה, וכאשר שוטרים נמצאים כנראה בקרבת מקום, נורתה מרכב חולף אש אל עבר המכונית שבה נסעו הצעירים.
דובר מד”א זכי הלר מסר כי “התאונה נגרמה ככל הנראה במהלך אירוע אלימות. חובשים ופרמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים בילינסון שני גברים בשנות ה-20 לחייהם במצב אנוש מחוסרי הכרה ומונשמים עם פציעות בגופם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן