קריאה לשמור על אחדות גם בשיאה של מערכת הבחירות בגדרה

“בעוד מספר ימים מערכת הבחירות תהיה מאחורינו ונמשיך לחיות כאן כולנו יחד – קהילת גדרה המאוחדת. דווקא עכשיו שמים את השיח המפלג בצד ושומרים על כבוד ואחדות”

ביוזמת מפלגת ‘מאוחדים בגדרה’: קריאה למתמודדים ולתושבים לשמור על אחדות גם בשיאה של מערכת הבחירות

ימים ספורים לפני הבחירות לרשויות המקומיות, מפלגת ‘מאוחדים בגדרה’ קוראת לשמור על האחדות במושבה ולסיים את מערכת הבחירות מתוך כבוד הדדי בין כולם. שש מתוך שמונה הסיעות כבר חתמו על העצומה.

בעוד פחות משבוע יתקיימו הבחירות למועצה לאחר שנדחו מספר פעמים במטרה לשמור על האחדות בעם בזמן מלחמה. אלא שבימים האחרונים החלו התבטאויות ותגובות שאינן מתאימות לרוח האחדות שמאפיינת את המושבה גדרה מצד מתמודדים ופעילים ברשתות החברתיות וברחוב.

השבוע התכנסו נציגי המפלגות בגדרה לשם חלוקת מיקומים לדוכנים בכניסה לקלפיות בצורה שווה. במהלך הערב קראה מירב גואטה המתמודדת ברשימת ‘מאוחדים בגדרה’ לכלל הפעילים והמתמודדים לעשות הכל כדי לשמור על האחדות בגדרה דווקא בעת הזאת של המלחמה. “התכנסנו פה מתוך רצון לדאוג לתושבים ולקדם את גדרה. במהלך ארבעת החודשים האחרונים קהילת גדרה התגייסה בחזית ובעורף אחד למען השני מתוך הבנה שהאחדות היא בסיס קיומנו, אנחנו חייבים לשמור עליה” אמרה גואטה.

בתוך כך, פתח איתי גרנק, יו”ר מפלגת ‘מאוחדים בגדרה’ בקריאה ליתר המפלגות המתמודדות בבחירות למועצת גדרה להצטרף ולחתום על העצומה הקוראת לשמירה על אחדות במערכת הבחירות במושבה. “לאחר ארבעה חודשי מילואים, בהם פגשתי באחדות יוצאת דופן בשדה הקרב – אני רואה שליחות גדולה בשמירה עליה גם כאזרח, ובמיוחד כתושב גדרה. כולי תקווה כי תוצאות הבחירות יאפשרו לי להמשיך ולשמור על האחדות והקהילתיות המיוחדת בגדרה גם בימי שגרה בעזרת ה'”, מסר גרנק.

“לאחר כחצי שנה של מערכת בחירות שהתנהלה ברוח טובה והתארכה בעקבות המלחמה ומתוך רצון לשמור על האחדות בעם, הגענו בשעה טובה לישורת האחרונה”, נכתב בעצומה. “דווקא בזמן זה שהתותחים עוד רועמים וחלק מתושבינו עוד לוחמים בחזית אנו נציגי הציבור המתמודדים בבחירות למועצה קוראים לכלל פעילינו ולכלל התושבים לפעול במערכת הבחירות מתוך כבוד הדדי ולשמור על האחדות המאפיינת את המושבה שלנו”.

נכון לכתיבת שורות אלה, על העצומה חתמו: מפלגת ‘בונים עתיד’ בראשות יואל גמליאל, ‘למען גדרה’ בראשות ציון ידעי, ‘רוח צעירה’ בראשות אבי דנקו ומורן דהרי, ‘גשר’ בראשות שלום אזרד, ‘גדרתים’ בראשות סהר פינטו, וכמובן יוזמי העצומה – מפלגת ‘מאוחדים’ בראשות איתי גרנק.

ישראל חזות, המתמודד אף הוא ברשימת ‘מאוחדים’ קורא לסיעות שטרם חתמו על העצומה להצטרף ליוזמה החשובה והוסיף כי: “רק הבוקר קיבלנו תזכורת כואבת לכך שבעיני אויבנו כולנו ‘יהודים’. הם לא מבדילים בין חילוני לדתי ובין חבר מפלגה אחת לאחרת. בעוד מספר ימים מערכת הבחירות תהיה מאחורינו ונמשיך לחיות כאן כולנו יחד – קהילת גדרה המאוחדת. דווקא עכשיו שמים את השיח המפלג בצד ושומרים על כבוד ואחדות”.

◼️ לקבוצת חדשות גדרה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ראשית: אלחנן קוטלר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן