news08.net/ads.txt

ראש אגף החינוך בלוד באיגרת חשובה שנשלחה למנהלי המוסדות

באגף החינוך בעיריית לוד ניכרת התרגשות רבה לקראת פתיחת שנת הלימודים תש”ף. לקראת פתיחת שנת הלימודים תש”ף בלוד, שיגר מנהל אגף החינוך בעיריית לוד, שלום עזרן, איגרת לכל מנהלי ומנהלות בתי הספר בעיר שבה הוא מציין בין היתר, כי העיר לוד ממשיכה בתנופה החינוכית.

מתוך האיגרת של ראש אגף החינוך שלום עזרן, נכתב: “במערכת החינוך, אנו אוהבים ללמוד מהצלחות, להכיר, להוקיר והכי חשוב להמשיך את תנופת העשייה הפורצת את ממדי הזמן, המקום, המרחב הפיסי ומעגלי השותפות.  אנשי החינוך בעיר, נהנים מאמון, חופש יצירה ואפשרויות לעסוק ביוזמות חינוכיות המיושמות עם התלמידים ומביאות אותנו לשיאים של הנאה, שותפות והישגים.

למערכת החינוך יש מאפיין מיוחד מאוד, השונה ממערכות אחרות. המיוחד הוא שבכל שנה מתחילים מחדש וכל התחלה חדשה מביאה עמה צמיחה חדשה, תנופה חדשה, רעיונות חדשים ודף נקי וחלק המאפשר הזדמנות חדשה לכל אחד ואחת.

שנה בה נמשיך, צוות, מנהלים הורים ותלמידים לפעול ביחד למען שיתוף פעולה אשר יוביל את מערכת החינוך בעיר לשיאים חדשים ונפלאים של עשייה פורייה ומשמעותית.

חכמים לפנינו השכילו לומר כי שני דברים  עושים בית ספר למצוין – תלמידים שאפתנים ומורים מסורים. ואנו התברכנו מזה וגם מזה וביותר מכך: התברכנו בקהילת הורים תומכת, מעורבת ואכפתית, אשר רואה בחינוך ילדיה את הנושא החשוב ביותר על סדר יומה. אני מאחל לנו שנה של שיח פורה והקשבה, ועל כן אין ספק בלבי כי ביחד נוכל לצלוח כל אתגר ומטרה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן