news08.net/ads.txt

תגובת מכבי שעריים למחאת הספורט של האופוזיציה: “לא רק שאנחנו לא מוחים, אנו סומכים על ראש העיר רחמים מלול ועל מחזיק תיק הספורט רועי שרעבי ומחזקים אותם להצלחה”

הידיעה שפורסמה לראשונה בחדשות אפס שמונה ובמרכזה פרסום בפייסבוק אודות מחאת אוהדים על מצב הספורט ברחובות עוררה גלים בקרב אוהדי הקבוצות השונות בעיקר בענפי הכדורגל. בידיעה חשפנו כי מדובר בספין תקשורתי שמקורו מחברים באופוזיציה בעיריית רחובות.

בהודעה שיצאה מטעם מכבי שעריים נכתב: “אנו ראשי אגודות הספורט ברחובות רוצים לעשות סדר בדברים שעולים וצפים בימים האחרונים בנושא מצב הספורט בעיר רחובות. העונה החולפת לא היטיבה עם האגודות בלשון המעטה. מבחינה מקצועית העיר רחובות הלכה אחורה וירדה מקידמת הבמה. הסיבות למצב הספורט בעיר נעוצות בתקציבים נמוכים מאוד, היעדר תשתיות בסיסיות, מתן סדר עדיפויות אחר לאורך שנים רבות.

“לצד הסיבות הרשומות מעלה צריך וחובה לציין שלאחר תקופה ארוכה של קיפאון החלו לרקום עור וגידים תהליכים בראשות ראש העיר מר רחמים מלול, מחזיק תיק הספורט מר רועי שרעבי ומנכ”ל החברה העירונית מר איציק עובדיה. דוגמה לתהליכים אלו באה לידי ביטוי באישור תכנית אב לחמש שנים שבאה להוביל את הגדלת תקציב הספורט עד לכדי אחוז אחד מהתקציב העירוני דבר הנותן מענה לכלל האגודות. דוגמה שנייה ומרכזית תחילת ביצוע תכנית להקמת אצטדיון עירוני שהעיר רחובות תוכל להתפאר בו – והכי חשוב, דלת פתוחה אצל האנשים שאמורים להוביל את הספורט קדימה ובראשם ראש העיר רחמים מלול ורועי שרעבי.

אוהדים ואוהדות, זכינו שכלל גווני הקשת רוצים ותומכים בקידום הספורט ולא משנה אם הם מהקואליציה או מהאופוזיציה. התמיכה בספורט היא תמיכה בחינוך, תמיכה בילדים והילדות שלנו ותמיכה בערכים של החברה הישראלית אווירה שכזאת תשים את רחובות, עיר המדע והתרבות בקידמת הבמה של הספורט במדינת ישראל. אנחנו ראשי האגודות מבטיחים שבהינתן הסיוע הנדרש נוביל את אגודות הספורט להישגים שיסבו גאווה לעיר רחובות ולקברניטיה. אנו סומכים על ראש העיר מר רחמים מלול ועל מחזיק תיק הספורט מר רועי שרעבי שיובילו וייצגו אותנו ואת הספורט בצורה ראוייה. אנחנו לא מוחים, אנחנו מחזקים אתכם להצלחה”.

כפיר קירט ברשומה מרגשת: "לא זכורה לי עונה כזו, אחת המאושרות שלי, השמחות, עם המון כיף; כולנו אוהבים את הקבוצה אהבת אם"

הספויילר של האופוזיציה: כרטיס אדום לעירייה, מחאת אוהדי הספורט ברחובות; רועי שרעבי: "לא נוהג להתייחס לפעילות של יחצנים לשעבר"

אוהדי הכדורגל, אתם מוכנים? פורסם המכרז להקמת האצטדיון העירוני ברחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן