news08.net/ads.txt

תושבי באר יעקב מתלוננים: “רעש הנפצים בלתי נסבל”

תושבים ברחבי היישוב מתלוננים בשבועות האחרונים על רעשי נפצים שנמשכים עד השעות הקטנות של הלילה, שפוגעים ומפריעים לשגרת חייהם. מדובר בתופעה ידועה החוזרת על עצמה בכל שנה, ובייחוד בתקופת הסגר. “רעש הנפצים בלתי נסבל. אני כל לילה קמה מבהלה”, אומרת תושבת היישוב, “הכלב שלי מבוהל וכבר היו מקרים שברח מהבית”.

 

בשבועיים האחרונים אנחנו שומעים כל הזמן רעשים של נפצים”, אומרת תושבת השכונה צמרות המושבה, “זה מתחיל באזור 12 בלילה, כשאנחנו הולכים לישון. זה יכול להמשיך גם עד 2 בבוקר. זה דווקא בשעות הלילה, הכלב שלי מתעורר ומתחיל לנבוח, ואז הכלבים של השכנים, זו חגיגה בכל הרחוב”.

“כל שנה זה אותו הדבר”, מוסיפה דיירת בשכונה חתני פרס נובל, “רעש הנפצים בלתי נסבל. התרענו מספר פעמים למוקד אבל מסתבר שקשה לאכוף זאת. אני כבר מכינה את עצמי כל לילה לרעש הנפצים, אני כבר מודעת למה שהולך להיות”.

ממועצת באר יעקב נמסר: “תופעת הנפצים קיימת במשך שנים רבות ואצלנו בבאר-יעקב מח’ שיטור עירוני מפעילה ניידות ופקחים שמסיירים בשכונות הישוב והיכן שנתפסים מפוצצי נפצים הם מטופלים על פי החוק. בכל מקרה שתושבים שומעים או מזהים נושאי נפצים הם מוזמנים להתקשר למוקד העירוני שמיידע  את מח’ הפיקוח לטפל בבעיה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן