news08.net/ads.txt

🚻 בתיה, שלום | בתי בת שבע ומסרבת להתלבש לבד במיוחד בבוקר

בתיה שלום, בתי בת שבע ומסרבת להתלבש לבד במיוחד בבוקר. אני מוצאת את עצמי מלבישה אותה לאור לחץ הזמן והנטייה שלי לוותר לה. כיצד אוכל לעזור לה ולי להתארגן נכון יותר?

תשובה

יציאה לעצמאות מהווה את אחד השלבים הקשים ביותר אצל ילדים, ככל שמערכת התמיכה גדולה יותר וההורה עושה בשביל הילד, ללא יכולת לשחרר, כך היציאה לעצמאות מתעכבת ומגדילה את הקושי ברגעי התמודדות שונים בחיים. ישנו סולם התפתחות של מיומנויות ההתלבשות, שלפיו ילד מגיל חמש אמור ללבוש בגדים באופן עצמאי, החל מגיל זה יש לילדים צורך להרגיש גדולים ועצמאיים. יתכן שבתך רוצה שתתעכבי למענה כדי לקבל תשומת לב או שיש לה קושי אובייקטיבי של מוטוריקה עדינה או גסה, כיוונים ותכנון תנועה, יתכן שקשה לה המעבר ממצב של שינה למצב של התעוררות. בכל מקרה עלייך לברר מהי הסיבה לסירובה להתלבש לבד. עזרי לה להתלבש באופן עצמאי בהדרגתיות ותני לה להתלבש ולהתפשט בעצמה בזמן שאתם לא ממהרים, חזקי אותה כשהיא מצליחה להתלבש בעצמה, אפילו חלקית. יתכן שיותר זמן בבוקר יעזור לה להתלבש בלי להרגיש את לחץ הזמן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן