אגם ז”ל לא תגיע לגיל מצוות – הוריה (תושבי גן יבנה) יצאו בגיוס המונים להכנסת ספר תורה לזכרה, ביום הולדתה ה-12

אגם אביגיל צופה בוודאי על הוריה, נועה ואבי אזולאי, מלמעלה ומחייכת. בימים האחרונים הוריה מגייסים את כל כוחותיהם כדי לגייס את הציבור לתרומות בסך מאה אלף שקלים ולהכניס ספר תורה ביום הולדתה ה-12.

סיפורה של אגם ידוע לכל. לפני כחמש שנים, היא שיחקה בבלון מים בביתה (אז התגוררה המשפחה באשדוד), בסמוך לחג השבועות, נחנקה ממנו – ומתה. “עד לאותו רגע, היינו משפחה רגילה ושמחה ומאז חיינו השתנו, הכאב הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו”, מספרת נועה, האם. “אנו חיים לצד הכאב הגדול והאובדן ממלא את שארית חיינו, כל יום הוא מלחמה יום יומית, כדי לקום על הרגליים ולתת לחיים מקום אחר. בחרתי בחיים בכדי להנציח את הילדה שלי ולהגשים חלום, לא סתם – אלא בשנה הזו שהייתה אמורה להגיע לגיל המצוות. חלומי לראות ספר תורה לזכרה ביום הגדול הזה שלא זכתה להגיע אליו”.

כיום מתגוררת המשפחה בגן יבנה. היישוב המופלא הזה ידוע בקהילה התומכת והפעילה שלו. “אני לא מפסיקה לבכות”, אומרת נועה, “אני מחכה חמש שנים לרגע הזה”.

לתרומות – לחצו כאן או על תמונתה של אגם

נועה אזולאי על בתה, אגם: "תסתכלו על הפרח שהלך בגלל בלון מים"

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן