news08.net/ads.txt

אושרה פה אחד הצעתו של חבר המועצה גיא צור לחיזוק הקשר בין העירייה ומוסדותיה למוסדות ההשכלה הגבוהה

היום (ראשון) אושרה הצעתו לסדר של חבר מועצת העיר רחובות, גיא צור, לקידום חיזוק התחום המדעי בעיר. רחובות חרטה על דגלה ולמעשה בשמה היא עיר המדע ולה מוסדות מדעיים כמו הפקולטה לחקלאות ומכון וייצמן אשר תורמים לצביונה של העיר.

 

תחום המדע בישראל בכלל וברחובות בפרט מקבל דגש חזק יותר בשנים האחרונות עם משרד ממשלתי ייעודי תקציבים למחקר ופיתוח ימי מדע פסטיבלי מדע ועוד. בהצעת החלטה זו למעשה מראה עיריית רחובות את מחויבותה העמוקה לתחום המדעי אותו אשר תמשיך להעצים ולפתח.

בהצעה לסדר נכתב: “עיריית רחובות תפעל ותעצים את פעילותה בתחום המדע ע”י הנגשתו לתושבי העיר וחיזוק שיתופי הפעולה עם המוסדות המדעיים בתחומה. ותיטול חלק פעיל באירועים כמו לילי המדענים תקדם פסטיבלי מדע ועוד”.

חבר מועצת העיר גיא צור ברך על ההחלטה ואמר: “ראשית אני מודה לכל חברי מועצת העיר שהוכיחו כי כאשר מדובר בקידומה ופיתוחה של רחובות אין קואליציה ואופוזיציה אלא חד אנחנו. ההצעה למעשה מעצימה ומחזקת דברים שנעשים בשנים ,האחרונות בחיזוק התחום המדעי חינוכי בהנהגתו של ראש העיר, רחמים מלול. העיר התברכה במוסדות המדעיים מן המובילים בישראל ואני רואה מחויבות להמשיך ולהנחיל ערכי שם חינוך מדע והשכלה כזכות וערך לכלל תושבי העיר יחד עם חבריי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן