news08.net/ads.txt

אילת אדומה עם מאות חולים פעילים, האם קיים חשש לסגירת העיר לקראת חגי תשרי? | גורם במשטרה: “שמים קצוץ על השוטרים”

על פי רמזור הרשויות המקומיות העיר אילת הפכה היום באופן רשמי לעיר אדומה לאחר שציונה עומד על 7.5. המעמד שכל כך קיוו שלא יקרה בעיר – התרחש וכעת ייאלץ ראש העיר הטרי, אלי לנקרי, להתמודד עם המצב ולבחון כיצד בכל זאת יתאפשרו החופשות בחגי תשרי.

רק אתמול נודע כי במלון ספורט אומתו 14 חולי קורונה, ולפיכך רבים מהעובדים במחלקות המטבח והמשק הכללי נאלצו להיכנס לבידודים. גם מבקרים, תושבי אילת, שהלכו לביקורי משפחות ששהו במלון, מתמודדים כעת עם הדבקה מהנגיף ועם בידודים. בסך הכל 413 חולים פעילים בעיר, למעלה מ-30 מאומתים נוספו ביממה האחרונה ומאות תושבים מתמודדים עם בידוד ביתי לאחר שנדבקו בנגיף, רובם מחוסנים.

השבוע ראש העיר את שר התיירות יואל רזבוזוב בביקורו הראשון באילת. לדברי לנקרי, “הביקור היה מצוין והושגו בו הסכמות רבות לקידום התיירות בעיר ולהשקעות גדולות של המשרד באילת. סיכמנו בין היתר על הכנת עדכון חקיקה למתווה האי הירוק אותו נפעיל בעיר בהתאם להתפתחויות”.

כעת לא ברור האם המתווה הזה יופעל נוכח הפיכתה של אילת לאדומה וההדבקות ההמוניות וקיים חשש אמיתי בקרב גורמי תיירות ובעלי עסקים שהעיר תיסגר שוב.  ממשטרת ישראל נמסר כי “עשרות שוטרי אילת פועלים במרכזי הבילוי, בתי המלון וברחבי העיר תוך ביצוע אכיפה של תקנות הקורונה ומתן דוחות למפרים שסירבו להישמע להם. פעולות השוטרים לוותה ברחפנים אשר כרזו לציבור המבקרים שעליהם לחבוש מסיכות ולשמור על ריחוק חברתי. לצד פעולות אלה המשיכו השוטרים בביקורי המבודדים, אשר נועדו לוודא שכל אלה שנשלחו לבידוד, נמצאים במקום בו הם אמורים להימצא”.

עם זאת, מטיילים רבים מבהירים כי נופשים שמגיעים לעיר אילת כלל לא מקפידים על ההנחיות של משרד הבריאות, מסתובבים באופן חופשי, לא שומרים על מרחק – וללא מסכות ואף אינם נשמעים לגורמי האכיפה. גורם במשטרת ישראל אמר לחדשות 08: “השוטרים נמצאים בכל הכוח בכל מקום, כולל הטיילת והקניון, אבל לצערי אנשים שמים עליהם קצוץ”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן