news08.net/ads.txt

אישום: תושב נס ציונה תקף וניסה לאנוס צעירה שהכיר בפייסבוק

תושב נס ציונה נאשם בתקיפת צעירה שהכיר בפייסבוק וניסה לבצע את זממו כשקבעו להיפגש. לפי כתב האישום שהוגש נגדו, השניים החלו להתכתב והחליפו מסרונים במשך תקופה. בחודש מאי קבעו להיפגש לראשונה, אז הגיע הנאשם לביתה ואסף אותה אל ביתו בנס ציונה.
במכתב האישום עולה כי בשלב מסוים הצעירה ביקשה מהנאשם להחזיר אותה לביתה, אך הוא השתהה ולאחר מכן דחף אותה על הספה ורכן מעליה כשהוא אוחז בשתי ידיה. האישה ביקשה שיניח לה וניסתה לקום מהספה אך הוא סטר לה ואז לקח את הטלפון הנייד שלה וזרק אותו על הרצפה.
האישה רצה אל דלת הבית והחלה לצרוח שייתן לה לצאת, אך הנאשם משך אותה לחדר השינה, דחף אותה על המיטה ואחז בידיה. בשלב זה האישה אמרה לו שלא ייגע בה והוא שחרר את אחיזתו ממנה והיא נמלטה מהדירה. לאחר מכן הגישה תלונה במשטרה והנאשם נעצר. כאמור, השבוע הוגש נגדו כתב אישום בגין תקיפה הגורמת חבלה של ממש.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן