news08.net/ads.txt

אכיפת שיא | 12,400 דוחות בגין הפרת הנחיות, 9,881 דוחות על יציאה מהבית

במהלך סוף השבוע, עם כניסתן לתוקף של ההגבלות המעודכנות שהוטלו ע”י הדרג המדיני על התנועה, ההתקהלות והמסחר, אלפי שוטרים נפרסו במגוון משימות במרחב העירוני והבינעירוני לפיקוח ואכיפה ברחבי הארץ, הכול במטרה למנוע את המשך התפשטות הנגיף בישראל.

 

במהלך הסופ”ש האחרון (8-9.01.2021) נרשמו ע״י השוטרים 12,400 דו״חות בגין הפרות של תקנות הקורונה ברחבי הארץ. מרבית הדו״חות נרשמו בגין יציאה ממקום מגורים למטרה או פעולה שאינה מותרת (דו”חות הניתנים גם בהתקהלויות אסורות של מי שמרוחק מביתו מעל 1,000 מ’ למטרה אסורה)– 9,881 דו”חות, ובהם גם 1,793 דו”חות בגין אי עטית מסיכה, 137 דו”חות בגין הפרות חובת הבידוד, 161 דו״חות בגין הפרות שונות של בתי עסק, וכן 358 דו”חות בגין שהייה במקום ציבורי שפעילותו נאסרה.

כמו כן,בסופ”ש החולף השוטרים ערכו ביקורים וביקורות אחר יישום ההנחיות ב- 4,491 בתי עסק. כאמור עשרות בתי עסק נקנסו בגין ההפרות השונות, ניתנו 237 אזהרות, וב-241 מקומות בוצע דילול קהל. בנוסף בוצעו בדיקות של הימצאות בבידוד ל-675 חולים מאומתים השוהים בביתם וכן ל- 1,885 מחויבי בידוד בכל רחבי הארץ.

משטרת ישראל הבהירה כי תמשיך לפעול יחד עם הרשויות ויתר גורמי האכיפה לבלימת התפשטות הנגיף במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו. המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן